וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבלגיה מבקרים את גנדלמן. אז איך זה משרת את מכבי תל אביב?

הקשר פתח לראשונה ו"היה צעד מאחור בכל מהלך". המאמן מתקשה לסמוך על שחקני הרוטציה וגנט עלולה להגיע מותשת למשחק נגד הצהובים

תקציר הליגה הבלגית: גנט (עומרי גנדלמן) - קלאב ברוז' 1:2/ספורט1

למרות שעדיין מדובר בשלב מאוד מוקדם של העונה ושל תקופת ההתאלקמות, בגנט הבלגית קיימת אכזבה מסוימת מעומרי גנדלמן. הקשר בן ה-23 נרכש ממכבי נתניה באמצע אוגוסט תמורת 2.3 מיליון יורו, אבל עדיין מתקשה להיכנס לעניינים.

ביום ראשון גנט אירחה את אופן למשחק במסגרת המחזור השמיני בליגה הבלגית וגנדלמן קיבל את חולצת ההרכב בפעם הראשונה. סוון קומס הוותיק נשלח למנוחה על הספסל, אבל גנט נקלעה לפיגור והמאמן היין ואנהאזברוק הזדרז לעשות שינוי. קומס נכנס במקום גנדלמן בפתיחת המחצית השנייה, כבש שער שוויון והנהיג את גנט למהפך וניצחון 1:2.

ב-voetbalnieuws כתבו: "סוון קומס קיבל מנוחה נגד אופן, אבל היה צריך להיכנס בפתיחת המחצית השנייה כדי להציל את המצב. שחקנים חדשים כמו פיטר חרקנס, נואה פאדיגה ועומרי גנדלמן רחוקים מלשכנע כרגע".

ב-Het Nieuwsblad הוסיפו: "גנדלמן פתח בפעם הראשונה, אבל היה צעד מאחור בכל מהלך".

גם ב-demorgen יישרו קו: "מסתבר שהמאמן לא יכול לתת לקומס לנוח כי אז כל הקישור מאבד צורה".

עומרי גנדלמן באימון גנט. KURT DESPLENTER/BELGA MAG/AFP, GettyImages
עדיין מתאקלם. גנדלמן/GettyImages, KURT DESPLENTER/BELGA MAG/AFP

השורה התחתונה הזו היא גם חדשה טובה למכבי תל אביב, שתתארח בגנט בעוד שבוע וחצי במחזור השני בקונפרנס ליג. הבלגים מוליכים את הטבלה, אבל מתחילים להרגיש את העייפות.

עד כה גנט שיתפה רק 20 שחקנים בליגה - פחות מכל קבוצה אחרת - ועושה רושם שהמאמן ואנהאזברוק מתקשה לסמוך על שחקני הספסל, בעיקר אחרי המשחק נגד אופן ביום ראשון האחרון.

גנט קיימה כבר 14 משחקים העונה. מחר היא תפגוש את האלופה אנטוורפן ולפני מכבי תל אביב היא גם תתארח אצל מולנביק. למשחק נגד הצהובים היא עשויה להגיע או עם שחקני הרכב עייפים, או עם שחקני רוטציה שנמצאים כרגע בכושר לא מספיק טוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully