וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרבי של ראשל"צ בכדוריד ייפתח בדקת דומיה לאיציק פרנקל

אחרי מותו של היו"ר המיתולוגי של הפועל ראשון לציון, משחקי המחזור בליגת הכדוריד ייפתחו בהוקרה לאיש שתרם רבות לענף

איציק פרנקל ז''ל לצד עמי שדה מקבלים עיטור יקיר הכדוריד ב-2016. יועד כהן איגוד הכדוריד, אתר רשמי
איציק פרנקל ז''ל לצד עמי שדה מקבלים עיטור יקיר הכדוריד ב-2016/אתר רשמי, יועד כהן איגוד הכדוריד

הדרבי בין מכבי והפועל ראשון לציון בכדוריד יעמוד מחר (רביעי) כזיכרון ופרידה מאיציק פרנקל ז"ל, שהלך לעולמו ערב יום כיפור ויובא למנוחות אחר הצהריים (שלישי, בשעה 17:00, בבית העלמין גורדון בראשל"צ, כניסה משער 1). פרנקל היה היו"ר המיתולוגי של הפועל ראשל"צ (לצדו של עמי שדה, שייבדל לחיים ארוכים ולבריאות). השניים שמו את הפועל ראשל"צ על המפה עם זכיות בשלל תארים מרשימים שהפכו את הקבוצה למועדון המעוטר בכדוריד הישראלי. תחתיהם הפועל ראשון לציון שיחקה בליגת האלופות במהלך שנות התשעים ותחילת האלפיים. פרנקל תרם לה רבות - לא רק בהישגים, אלא בבנייה של בית גידול של שחקנים גדולים - מפעל החיים שלו.

פרנקל, דמות מלאת ערכים, התמדה ונחישות בלתי מתפשרת, שהפך מועדון לסיפור הצלחה, בתנאי פתיחה לא קלים. הדרבי, בו הפועל מתכננת טקס לזכרו של פרנקל, ומשחקי המחזור השני ייפתחו בדקה דומיה לזכרו. הוא כבר זכה כיקיר העיר ראשון לציון בפרס מפעל חיים על תרומתו לספורט, ואולי אין סימלי ומרגש מכך שהוא זכה בימיו האחרונים לנחת רוח לראות את בנו, סער, ממונה למאמן הנבחרת הלאומית.

מלבד הדרבי שיפתח ב-19:00, ב-20:00 ייפתחו 3 משחקים: אס"א תארח את רמת השרון שהשיגה ניצחון משכנע על קרית מוצקין. הפועל קרית אונו וא.כ נס ציונה - יירצו להשיג נקודות בכורה אחרי הפסדים לאשדוד ולהפועל ראשל"צ. הדברים נכונים גם לגבי הפועל ר"ג ובני הרצליה. ב-20:30 - מפגש בין שתי מנצחות מהמחזור הראשון - מכבי ת"א שעשתה זאת בהרצליה, ומ.כ חולון שעשתה זאת מול אס"א. ביום חמישי (19:00) המחזור יושלם עם המפגש בין הפועל אשדוד לקרית מוצקין.

  • עוד באותו נושא:
  • כדוריד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully