וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א ביקשה להחליף ביתיות, האלבנים סירבו: "רוצים לטייל בישראל"

עודכן לאחרונה: 26.9.2023 / 10:50

אלופת המדינה בכדורעף ביקשה לקיים את שני המשחקים באלבניה בגלל ההוצאות הכבדות: "מצפים לתמיכה ממשרד הספורט". אם מכבי תל אביב תעבור את האלבנים - מפגש פיקנטי בשלב הבא

תקציר מאליפות אירופה בכדורעף: ישראל הודחה אחרי 3:0 לטורקיה/ספורט1

אלופת המדינה בכדורעף מכבי תל אביב ביקשה מיריבתה האלבנית טיראנה, אלופת אלבניה, להחליף ביתיות ולקיים את שני המשחקים ביניהן במסגרת הסיבוב הראשון בגביע האתגר בחודש הבא באלבניה, אך זו סירבה. האלבנים נימקו את סירובם בכך שהם אינם מוכנים לוותר על ההזדמנות לערוך ביקור בארץ הקודש.

לאור התשובה השלילית של האלבנים המשחק הראשון יתקיים בתל אביב ב-24 באוקטובר ומשחק הגומלין יהיה באלבניה שבוע לאחר מכן ב-31 באוקטובר. במידה ומכבי יעדים תל אביב (סגנית אלופת גביע האתגר האירופי בעונה שעברה) תנצח את האלבנים בסיכום שני המשחקים, היא תפגוש את גיסן הגרמנית (עדיין בשלב המוקדמות), אותה מאמן איתמר שטיין מאמן נבחרת ישראל ובשורותיה משחקים ג'יי טי האטץ' ואיליה גולדרין ששיחקו בעבר במכבי יעדים תל אביב.

מכבי תל אביב בכדורעף. לילך וייס רוזנברג, איגוד הכדורעף, אתר רשמי
הולך להיות מעניין. מכבי תל אביב/אתר רשמי, לילך וייס רוזנברג, איגוד הכדורעף

דורון שיטרוק, יו"ר אגודת מכבי תל אביב, אמר: "הבקשה של מכבי תל אביב נבעה מטעמים כלכליים בלבד. ההוצאה הכספית סביב משחק כפול בשיטת בית וחוץ מגיעה לכ-70 אלף שקל עד 100 אלף שקל, הוצאה המכבידה עלינו מאד מבחינה תקציבית ורצינו למזער את ההוצאות. אני רואה חשיבות רבה בתמיכה כספית משמעותית של משרד התרבות והספורט בהופעת הקבוצות הישראליות בגביע אירופה ומצפה שאכן המשרד יעשה זאת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
דורון שיטרוק יו"ר אגודת מכבי תל אביב ענפי ספורט. באדיבות מכבי תל אביב, אתר רשמי
"רואה חשיבות רבה בתמיכה כספית משמעותית של משרד התרבות והספורט בהופעת הקבוצות הישראליות בגביע אירופה ומצפה שאכן המשרד יעשה זאת". שיטרוק/אתר רשמי, באדיבות מכבי תל אביב

"השתתפות במסגרות האירופאיות במשחקי הכדור מעלה ומשביחה את הרמה המקצועית של השחקנים הישראלים, מה שעשוי לשפר את היכולת של נבחרות ישראל. האגודות הן אלה המגדלות ומטפחות שחקנים ושחקניות ונבחרות ישראל שואבות אותם מהן. אין ספק שמשחקים במסגרת גביעי אירופה מעלה את רמת העניין הציבורי בענף. אשתקד מכבי יעדים תל אביב שיחקה בגמר האירופי בהיכל שלמה בתל אביב לעיני 3,500 צופים, כמות צופים שלא זכורה כמוה בכדורעף הישראלי שהיה בכותרות לאורך כל הקמפיין הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully