וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 3,440 ימים, "ניצחון בדרבי שווה יותר מאליפות" להפועל תל אביב

26.9.2023 / 14:00

האוהדים מסתובבים עם גיבנת, השחקנים מחכים לרגע בו העבר יפסיק לרבוץ עליהם ובמועדון כבר לא יכולים לחכות לרגע של אושר שישחרר את הכל. הצד האדום של תל אביב סבל במשך 9.5 שנים, אבל מרגיש שאפשר להביא את הבצורת לקיצה: "הקהל שר 'הגיע הזמן אומרת אמי'. באמת הגיע הזמן"

תקציר: הפועל באר שבע - הפועל תל אביב 0:0/ספורט1

דריכות גדולה בהפועל תל אביב לקראת הדרבי הערב. הקבוצה סיימה אמש (שני) את ההכנות באימון המסכם שנערך בצאת יום הכיפורים ולרשות המאמן מייקל ולקאניס עומד סגל כמעט מלא, ללא אל ים קנצפולסקי שהורחק במשחק האחרון מול הפועל באר שבע.

ולקאניס מתלבט לא מעט בימים האחרונים בנוגע להרכב, אבל נראה שבסופו של דבר הוא יפתח עם השלישייה הקדמית שכוללת את מאוויס צ'יבוטה, הישאם לאיוס ואלן אוז'בולט, כאשר עומרי אלטמן מתופקד במספר 10 מאחוריהם. הקשרים האחוריים אמורים להיות חוסה רודריגס ודן איינבינדר.

הסיפור המרכזי בהפועל תל אביב לקראת המשחק, מעבר לנושא הבטיחותי, לעונש שספגה הקבוצה ולאוהדים השרופים שיעברו משערים 4-5 לשער 8, הוא כמובן עוד דרבי שהקבוצה מצפה לנצח בו לראשונה אחרי 9 שנים וחצי. מדובר בסיפור יוצא דופן של תקופה מאוד ארוכה שהפועל תל אביב לא ניצחה בדרבי, תקופה בה מכבי תל אביב זכתה באליפויות ובלא מעט דרבים, ניצחה בצורה מוחצת. ללא ספק זה "יושב" על השחקנים.

אושר דוידה, שחקן הפועל תל אביב. אריאל שלום
היה שותף לכמה תבוסות בדרבי, ועבר צד. אושר דוידה/אריאל שלום

גורם בסביבת המועדון אמר הבוקר: "צריך להבין מה קרה כאן ואיזה אחריות מוטלת על השחקנים. יש לנו היום יוצאי צבא בני 22 שראו ניצחון אחרון בדרבי עוד לפני גיל בר מצווה. ילדים בני 12 שהפכו לבוגרים ובמשך כמעט 10 שנים לא ידעו מה זה ניצחון בדרבי". אותו גורם מוסיף ללא הגזמה מבחינתו, ש"ניצחון בדרבי שווה יותר מאליפות. זה בטח לא עוד משחק ובטח לא עוד דרבי".

השחקנים יודעים היטב מה הציפיות מהם, יודעים מה גודל האחריות ומאוד רוצים הלילה לספק אחרי כמעט עשור, רגע של אושר לאוהדים.

"האוהדים שרים 'הגיע הזמן אומרת אמי' - ובאמת הגיע הזמן", אמרו במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully