וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן הכוכב האדום לשעבר: "תוצאה רעה בדרבי תהיה אסון לבכר"

מיודראג בוז'וביץ' לקראת פרטיזן (רביעי, 20:00, ספורט4): "בכר נראה רגוע, הוא עוד לא הבין כמה המועדון גדול ומה תהיה עוצמת התגובה של הקהל אם יפסיד"

תקציר הפסדה של הכוכב האדום בלגרד 2:1 לצ'וקאריצ'קי/ספורט1

למרות המצב בטבלה ועל אף שני ההפסדים שכבר ספגה העונה בליגה, בתקשורת הסרבית מתייחסים לכוכב האדום בלגרד בתור פייבוריטית מוחלטת לקראת הדרבי הנצחי. מחר (רביעי, 20:00, ספורט4) תארח פרטיזן את היריבה השנואה כשהיא עם יתרון של 4 נקודות על פניה, אבל לפי מאמן הכוכב האדום לשעבר מיודראג בוז'וביץ', יחסי הכוחות ברורים.

"מעולם לא היה פערי איכות כאלה בין הכוכב האדום לפרטיזן. הכוכב האדום עולה בשלוש רמות לפחות על פרטיזן, זה לא כוחות", טען בוז'וביץ'. "כדי שהכוכב האדום לא תנצח, יצטרך להתרחש נס. הכל יכול לקרות בכדורגל, אבל הכוכב האדום פייבוריטית ענקית".

ברק בכר, מאמן הכוכב האדום בלגרד. רויטרס
מבחן גורלי? בכר/רויטרס

לדבריו של בוז'וביץ', הפסד או אפילו תיקו יסבכו מאוד את ברק בכר. "בכר נראה לי די רגוע, ונראה שהוא יודע מה רוצה מעצמו. הוא בטוח בצדקת דרכו, ולכן לא נלחץ יותר מדי מהתוצאות הלא טובות. אולי הוא עוד לא מבין כמה גדול המועדון שהוא נמצא בו. אולי הוא לא מבין איך הקהל שהוא מקפיד כל כך להלל, יגיב אם הוא לא ינצח. תוצאה לא טובה במשחק הזה תהיה לא פחות מאסון עבורו".

בוז'וביץ' אימן את הכוכב האדום בין 2015 ל-2017 וזכתה איתה באליפות אחת. הכוכב האדום מדורגת במקום השלישי בלבד בליגה עם 15 נקודות אחרי 7 מחזורים. פרטיזן בראשות הטבלה עם 19 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully