וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אבי אלונסו נושף בעורפו: ריאל זועמת על "חטאי הדרבי" של אנצ'לוטי

המערך ששונה, המחסור בחלוץ והקישור המתבגר. הבלאנקוס מתקשים להבין את המאמן, ובינתיים השמועות על יורשו הולכות ונעשות מבוססות

תיקתקנו, 22.9/ספורט1

ריאל מדריד מתקשה להתרומם מההפסד בדרבי, ומחול השדים סביב קרלו אנצ'לוטי הולך וגובר. הדיווחים על מועמדותו ההולכת ומתחזקת של צ'אבי אלונסו לקראת העונה הבאה בוודאי לא מוסיפה שקט למאמן האיטלקי הוותיק, שסופג אש בעקבות ההפסד.

כאמור, אמש דווח בספרד שצ'אבי אלונסו, שחקן הקבוצה, לשעבר ומאמן לברקוזן כיום, כבר למעשה סגר את תנאיו לעונה הבאה ויוכרז כמאמן החדש מיד עם תום העונה הנוכחית. הדיווח הזה אמנם לא אומת, אבל לפי פבריציו רומאנו, "אלונסו בהחלט נמצא ברשימות של ריאל, די גבוה בסדר העדיפויות".

בינתיים גורמים בריאל כועסים על אנצ'לוטי בעקבות מה שהם מגדירים כ"חטאי הדרבי" שלו. לפי "מארקה", בהנהלה השתוממו מחלק מההחלטות של המאמן בדרבי, כולל ההחלטה לא לפתוח עם חלוץ טבעי, שינוי המערך הפתאומי, ההימור על לוקה מודריץ' וטוני קרוס ה"מתבגרים" בקישור, והספסול של אורליאן טשואמני.

מאמן ריאל מדריד קרלו אנצ'לוטי. רויטרס
גם בהנהלה לא הבינו למה התכוון המשורר. אנצ'לוטי/רויטרס

ב"אס" הפנו אצבע מאשימה גם כלפי השחקנים, הסבירו ששחקנים בכירים כמו רודריגו ופדה ואלוואדה "רחוקים מאוד מכושרם הטוב" ומתחו ביקורת גם על ההנהלה שלא נענתה לדרישתו של אנצ'לוטי להחתים חלוץ בכיר שיתאים לשיטה שלו.

"24 השעות האחרונות של ריאל היו מוזרות מאוד", כתבו ב"אס", "במועדון מספרים על דממה, על חולשה וחוסר ודאות, על פרויקט שקרס במבחן הגדול הראשון שלו. זו קבוצה עם הרבה כוכבים, אבל עם המון נקודות תורפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully