וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר בחוץ, גולסה בפנים. שתי התלבטויות לקין בהרכב מכבי תל אביב

26.9.2023 / 6:10

המאמן זימן את הקשר הוותיק לסגל לדרבי ושחר לא יתלבש. התלבטות בין רביבו לדוידזאדה ובין יונתן כהן לדוידה, ומי יפתח בשער? סימני השאלה במכבי תל אביב, והאופטימיות אחרי בשורת הכרטיסים

תקציר: מכבי תל אביב - בריידאבליק 2:3/ספורט1

קצת לפני חצות התפזרו אמש לבתיהם שחקני מכבי תל אביב מקרית שלום, אחרי אימון שנפתח בשעה 21:30 כדי לתת לאלה שצמו זמן לאכול משהו ולהתאושש מצום יום הכיפורים. גם בסיום האימון אכלו השחקנים במתקן האימונים, כשהם כבר מודעים להחלטה של ההנהלה למשוך את 2,300 הכרטיסים לטובת אוהדי הקבוצה לדרבי הערב (שלישי, 20:30).

אחרי שחוו שלשום בבוקר אימון שהופסק כמה פעמים ולא הגיע לסיום כמתוכנן בגלל האוהדים שמחו על ההחלטה הראשונה של ההנהלה, אמש כבר התקיים האימון כסדרו והשחקנים מרוצים בשורה התחתונה, מכך שיהיו להם אוהדים ביציע.

המאמן רובי קין החליט כבר פעם שנייה ברציפות במשחק ליגה להזמין שלושה שוערים בסגל שמונה 21 שחקנים. לקראת המשחק הערב הוא ישאיר אחד מהם בחוץ כשהשאלה הגדולה היא האם הוא ימשיך עם רועי משפתי בשער והאם אורלנדו מוסקרה יחליף בסגל את דניאל טננבאום.

דן איינבינדר שחקן הפועל תל אביב מול אייל גולסה שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יקבל דקות? גולסה מול דן איינבינדר בדרבי קודם/ברני ארדוב

החידוש בזימונים של קין להערב הוא הכללתו של אייל גולסה והוצאתו של עידו שחר מהסגל. גם שרן ייני לא יתלבש הערב וכן ישאר בחוץ סייד אבו פרחי שהיה בסגל למשחק מול בריידאבליק במסגרת הקונפרנס ליג.

קין יצטרך לבחור בעמדת המגן השמאלי בין רוי רביבו לבין אופיר דוידזאדה ובכנף ימין בין יונתן כהן, אושר דוידה וגבי קניקובסקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully