וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאאו נגד ערב הסעודית: "זכייה בליגת האלופות שווה יותר ממיליונים"

הכוכב הפורטוגלי התייחס לעזיבת שחקנים רבים את אירופה בשביל "משכורות של 10 מיליון יורו" והצהיר: "משוכנע שמילאן יכולה להיות אלופת אירופה"

"מחוץ לקווים", 21.9/עריכת וידאו: זיו שטיינר

אחד הכוכבים הגדול של מילאן בשנים האחרונות, ושחקן העונה שלה באליפות לפני שנתיים, רפאל לאאו, הוא ללא ספק בורג משמעותי בקבוצה של סטפאנו פיולי. הפורטוגלי שהגיע מליל תמורת 30 מיליון יורו בקיץ של 2019, הפך במהרה לסופרסטאר והפנים של הרוסונרי שהאריכו לו את החוזה עד 2028 עם סעיף שחרור ענק של 175 מיליון יורו. המספרים שהביא וממשיך להביא לאאו נראים כמצדיקים את הארכת החוזה הנדיבה, במיוחד כשהקבוצותצ הגדולות ביותר באירופה לוטשות עיניים לכיוון היהלום של מילאן.

אחרי הקיץ האחרון, בו הליגה הסעודית הפכה למעצמה כשהצליחה לשכנע בעזרת כסף רב כוכבי כדורגל רבים להגיע אליה, יש שחקנים כמו לאאו שעדיין לא איבדו תקווה בכדורגל האירופי: "עדיין לא השגתי דברים גדולים בקריירה כדי ללכת לליגה כמו בערב הסעודית. זכייה בליגת האלופות שווה יותר ממשכורת של 10 מיליון יורו", אמר הפורטוגלי בראיון למגזין "GQ".

רפאל לאאו, שחקן מילאן. רויטרס
רוצה להמשיך לשחק ברמות הגבוהות ושואף לזכות בליגת האלופות. לאאו/רויטרס

לאאו הוסיף והתייחס להארכת החוזה שלו והציפיות מהקבוצה: "אנחנו חייבים להמשיך לטפס מעלה. אני משוכנע שמילאן יכולה לזכות בליגת האלופות. אני מדבר בשם עצמי - אני צעיר ואני מכוון לשם. אנחנו יכולים להשיג דברים גדולים יחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully