וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשמינית הגמר: מנצ'סטר יונייטד גברה 0:3 על קריסטל פאלאס

גרנאצ'ו (21), קאסמירו (27) ומרסיאל (55) חגגו על חשבון הנשרים בגביע הליגה האנגלי בהופעה מרשימה של השדים האדומים. גם ברנלי ואיפסוויץ' עלו שלב

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - קריסטל פאלאס 0:3/ספורט1

הסיבוב השלישי של גביע הליגה האנגלי יצא לדרך הערב (שלישי) כשבמוקד מחזיקת הגביע, מנצ'סטר יונייטד, אירחה את קריסטל פאלאס לקרב על טהרת הפרמיירליג. השדים האדומים נראו טוב יותר בניצחון 0:1 על ברנלי בסוף השבוע, משחק שעצר רצף של 3 הפסדים בכל המסגרות, ונגד הנשרים שבדרך כלל עושים להם חיים קשים, הקרב על הכרטיס לסיבוב הרביעי של המפעל בו זכו בעונה שעברה, הפך לפשוט עבור הקבוצה של אריק טן האח במשחק אולי הטוב ביותר שלה העונה עם 0:3 קליל והכרטיס לשמינית הגמר.

ההולנדי קיבל בחזרה את רפאל וראן ששב למרכז ההגנה וסופיאן אמרבאט ערך את הבכורה הרשמית שלו בהרכב, אחרי שעלה כמחליף בשבת. גם אלחנדרו גרנאצ'ו קיבל את המקום מהמאמן והחזיר כבר אחרי 21 דקות עם ה-0:1 של יונייטד. כעבור 6 דקות קאסמירו המשיך בכושר הכיבוש שלו, עוד מהעונה שעברה, וקבע 0:2 בהפסקה. הברזילאי הספיק לבשל גם לאנתוני מרסיאל את השלישי (55) של השדים האדומים בדרך לסיבוב הבא בגביע.

אנתוני מרסיאל מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
בקלות בשלב הבא. מרסיאל/GettyImages

במשחקים נוספים שנערכו הערב במסגרת גביע הליגה האנגלי, איפסוויץ' הפכה פיגור 2:0 לניצחון 2:3 מפתיע על וולבס. ברנלי הביסה 0:4 את סלפורד. גם לוטון הודחה במפתיע עם הפסד 1:0 לאקסטר מהליגה השלישית בטיבה באנגליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully