וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון החוץ הגבוה בתולדותיה: ניוקאסל מתמוגגת מה-0:8 בשפילד

שחקניו של אדי האו הנחילו לשפילד יונייטד את ההפסד הגבוה בתולדותיה, ולראשונה בפרמיירליג - שמונה שחקנים שונים כבשו: "הביטחון חזר". צפו בתקציר

צפו בשערים: ארסנל - טוטנהאם 2:2/ספורט1

המחזור השישי בפרמיירליג הגיע אמש (ראשון) לסיומו עם הצגה מופלאה של ניוקאסל, שמחצה את שפילד יונייטד 0:8 בחוץ. המגפייז שפתחו את העונה בצורה מאופקת למדי הוציאו את כל העצבים על נועלת הטבלה, בדרך לניצחון החוץ הגדול בתולדותיהם והתבוסה הגבוהה בתולדות הבליידס. על הדרך, החבורה של אדי האו חגגה נקודת ציון היסטורית נוספת - קבוצת הפרמיירליג הראשונה שמציגה לראווה שמונה כובשים שונים באותו משחק.

לאחר ה-0:0 עם מילאן בליגת האלופות, ניוקאסל יצאה כמו מלוע של תותח. שון לונגסטף (21), דן ברן (31) וסוון בוטמן (35) קבעו 0:3 עם הירידה לחדרי ההלבשה. קאלום ווילסון (56), אנתוני גורדון (61), מיגל אלמירון (68), ברונו גימראייש (73) ואלכנסדר איסאק (87) הצטרפו לחגיגה במחצית השנייה.

"היינו בכושר נהדר כבר מתחילת המשחק, וכשהשערים הגיעו גם הביטחון שלנו חזר", הסביר אדי האו. "הדבר החשוב עבורנו זה מה שממש רצינו לכבוש, לא היינו מרוצים מ-0:3. אני אוהב את המנטליות הזו".

צפו בתקציר

מנגד, חרף ההשפלה הגדולה, בשפילד יונייטד מגבים את המאמן פול הקינגבוטום. "אסור לנו להיראות ככה אם אנחנו רוצים להתחרות", אמר המנג'ר. "אני זועם על המחצית השנייה. חייבים ללמוד מהמשחק הזה, היו דברים בחצי השני שמעולם לא ראיתי. המשחקים הללו לא יגדירו את העונה שלנו, צריך להתחיל לצבור נקודות, להישאר רגועים ולהבין מה לעשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully