וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשלישי: נס ציונה יוצאת לדרך במוקדמות ליגת האלופות

24.9.2023 / 13:46

הכתומים, שיעבירו את יום הכיפורים באנטליה, יהיו הראשונים שיפתחו את העונה האירופית של הקבוצות הישראליות כשיפגשו את קארהו, סגנית אלופת פינלנד. אייזיאה וויטהד כשיר. אלעד חסין: "נבוא מוכנים ככל האפשר"

דריבל פינת כדורסל, 19.9/צילום: אולפן וואלה! עריכת וידאו: זיו שטיינר

עירוני נס ציונה תהפוך לקבוצה הישראלית הראשונה שתשתתף העונה באירופה, כשתשחק מחרותיים (שלישי, 16:30) בשלב המוקדמות הראשון של ליגת האלופות של פיב"א נגד קארהו, סגנית אלופת פינלנד.

הכתומים הגיעו בשעות הבוקר המוקדמות לאנטליה, שם ייערך כל טורניר המוקדמות בו ישתתפו, ויעבירו את צום יום הכיפורים בעיר. הקבוצה ערכה בשעות הצהריים המוקדמות את האימון המסכם ומחר בערב תערוך אימון נוסף. בנס ציונה אופטימיים כי ביכולתם לעבור את המשוכה הפינית, ושמחים על חזרתו לכשירות של אייזיאה וויטהד, הגארד המוביל של הקבוצה.

"אנחנו יוצאים למוקדמות אחרי תקופת הכנה מאתגרת בגלל הפציעה של אייזיאה ווייטהד", אמר המאמן אלעד חסין לקראת המשחק, "זו המשימה הראשונה שלנו לעונה וזה כבוד למועדון כמו נס ציונה להיות במעמד כזה. אנחנו מתרכזים כרגע רק במשחק הראשון נגד קארהו ונבוא אליו מוכנים ככל האפשר".

אלעד חסין מאמן עירוני נס ציונה. לירון מולדובן
המשימה הראשונה לעונה. אלעד חסין/לירון מולדובן

קארהו פגשה בעונה שעברה את הפועל חיפה ביורופקאפ וניצחה אותה פעמיים בדרך לחצי גמר היורופקאפ. הפינים מציגים סגל חדש לחלוטין לעומת העונה שעברה, עם ארבעה זרים וחבורה של שחקנים מקומיים מוכשרים. למרות השנים האחרונות הטובות, אף אחד מהזרים של קארהו לא הצליח ברמה גבוהה באירופה ובנס ציונה מאמינים ביכולתם לעבור את המשוכה בדרך למפגש צפוי עם שטרסבורג הצרפתית בחצי הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully