וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איינבינדר: "נקווה שהדרבי הזה יתחיל מסורת חדשה בהפועל תל אביב"

24.9.2023 / 13:40

קפטן הפועל תל אביב אופטימי לקראת הדרבי למרות 9.5 שנים ללא ניצחון על הצהובים: "הכרטיסים? זה יתרון שיהיו לנו המון אוהדים". ולקאניס משוכנע שהמשחק "יוכרע על מנטליות": "יהיו הפרעות"

תקציר: הפועל תל אביב - מכבי נתניה 0:2/ספורט1

הפועל תל אביב לא ניצחה דרבי מעל תשע שנים, אבל היא מקווה שהיא תוכל לעשות זאת ביום שלישי בערב (20:30) כאשר תארח את מכבי תל אביב במסגרת המחזור הרביעי בליגת העל. כמו בניצחונה האחרונה של הפועל על מכבי באפריל 2014, גם הפעם שערים 4-5 יישארו סגורים והאוהדים שרגילים לשבת מאחורי השער יעברו לשערים 7 ו-8, בעוד אוהדי מכבי תל אביב, לפחות נכון לכתיבת שורות אלו, לא יזכו להיות באצטדיון ולעודד את קבוצתם, בעקבות החלטת המועדון שלהם להימנע מכל סיכון של חיי אדם.

הפועל תל אביב תערוך את האימון המסכם שלה להתמודדות מחר בערב, אחרי יום כיפור, אבל היום התייצב המאמן מייקל ולקאניס למסיבת עיתונאים ואמר לקראת הדרבי הראשון שלו בישראל: "שמעתי על הדרבי מהרגע שנחתי בשדה התעופה והנה הרגע הזה הגיע. הייתי שותף לדרבים במדינות אחרות ובסוף דרבי זה דרבי. מה הסיכוי שלנו? זה תלוי במנטליות וביכולת. הכל אפשרי. אנחנו מרוצים מהסגל שלנו, הוא השתנה בחודשיים האחרונים וגם שחקנים מנוסים חזרו מפציעות וזה עוזר. עלינו להמשיך לעבוד קשה ולהשתפר".

מייקל ולקאניס מאמן הפועל תל אביב. שלומי גבאי, מערכת וואלה
"שמעתי על הדרבי מהרגע שנחתי בשדה התעופה". ולקאניס/מערכת וואלה, שלומי גבאי

על עסקאות טוריאל וזסנו: "אני לא רוצה להתייחס לזה יותר מדי, כי זה לא קרה. מה שחשוב היום זה הדרבי - שואלים אותי עליו כל הזמן, אז בואו נדבר עליו"

לא ניצחו דרבי תשע שנים וחצי: "זה המון זמן, אבל מה שהיה היה. אנחנו נתכונן למשחק כמו שצריך, פתחנו את העונה בצורה טובה וכולנו מחכים לדרבי. זה משחק שנוגע למנטליות, לפוקוס, כי אני בטוח שיהיו הפרעות ושיהיה מאוד קשה. אנחנו צריכים להגיע מאוד מפוקסים למשחק ולחיות כל שנייה במשחק. זו המנטליות שעלינו להגיע בה ואני בטוח שאם כולנו ניתן את מאת האחוזים, נוכל להשיג תוצאה טובה"

על כך שמכבי לא מושכת כרטיסים ושערים 4-5 יישארו סגורים: "אין לי שליטה על זה. אני אחראי על הסגל שלנו, על ההכנה. זו סיטואציה קשה, אבל זה מה שזה".

אם יש שחקן מכבי שהוא סימן: "יש להם המון שחקנים טובים ואני לא אציין רק שם אחד. זו קבוצה טובה, אבל אנחנו מתמקדים בעצמנו וגם לנו יש את השחקנים שיכולים לעשות את ההבדל. נתמקד בעצמנו ובמה שאנחנו יכולים לעשות, בתוכנית המשחק שלנו ובדרך שבה נוכל להוציא אותה לפועל. אנחנו יודעים שהקהל שלנו יתמוך בנו וזה פנטסטי, העובדה שזה משחק בית עם הקהל שלנו יכולה מאוד לעזור לנו".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אוהדי מכבי תל אביב בקרית שלום לפני הדרבי. באדיבות גולשים, צילום מסך
"סיטואציה קשה". אוהדי מכבי תל אביב בקרית שלום/צילום מסך, באדיבות גולשים

על המשחק בבאר שבע: "נאלצנו לשנות את התוכנית בגלל הכרטיס האדום שספגנו, כי פגשנו קבוצה התקפית טובה מאוד. רצינו לשלוט במשחק יותר ואלו דברים שעבדנו עליהם השבוע ונרצה ליישם, בטח בבלומפילד. בבאר שבע לא באמת הצלחנו להיכנס לקצב וזה פגע בנו מההתחלה, הם נהנו מתמיכת הקהל ומהאווירה באצטדיון ואני מקווה שזה מה שיהיה השבוע בדרבי וייתן לנו עוד תוספת כוח".

האדום של קנצפולסקי: "שוחחתי איתו, כמובן. טעויות קורות, אנחנו בני אדם לפני שאנחנו כדורגלנים וכולם טועים. הוא בחור צעיר וזה יכול לקרות, אנחנו ממשיכים הלאה".

הקפטן דן איינבינדר הוסיף: "יצאנו לדרך חדשה ואנחנו מוכיחים את זה בשבועות האחרונים. זה נכון כלפי כל המועדון וגם כלפינו כקבוצה. אנחנו יודעים מה מצפה לנו במשחק, מה הוא מסמל עבור אוהדים ומה הוא יכול לתת לנו כמועדון, אבל נצטרך להיות מאוד מרוכזים. אנחנו מקבלים הרבה מידע על מכבי תל אביב ויש לנו עוד יום וחצי להתכונן. נצטרך להיות מאוד מרוכזים ומפוקסים ומקווה שנוכל לשמח את הקהל. על אוהדי מכבי? זה יתרון שיהיו המון אוהדי הפועל, זה יתרון במהלך כל העונה - בטח בבית ובטח בדרבי. מצפים מהקהל שיגיע באנרגיות הנכונות, יודעים שתהיה תפאורה מדהימה ועידוד מצוין ומקווה שנוכל לשמח אותם".

מאמן הפועל תל אביב מייקל ולקאניס, עם דן איינבינדר. ברני ארדוב
"מקווה שנתחיל מסורת חדשה". איינבינדר/ברני ארדוב

אם עדיף בלי קהל חוץ: "אני מתרכז רק בדברים שתלויים בי. קיבלנו המון חומר על מכבי ביומיים האחרונים ואנחנו ממשיכים ללמוד אותם, מה שנשאר לי ולשאר השחקנים זה להתכונן בצורה הכי מקצועית. המועדון עושה את הכל כדי שיהיה נוח לכולם ומשחק ספורטיבי, אני סומך על המועדון וההנהלה".

אם הוא מעדיף לנצח דרבי או לסיים 1-4: "דרבי ומקומות 1-4. אני מקווה שכבר ביום שלישי נתחיל דרך חדשה, מסורת חדשה".

עוד מאיינבינדר: "אנחנו מגיעים לכל משחק עם תוכנית, עם המון תבניות, הכנה ורצון לתקוף. המאמן מייצר על זה הרבה, על כך שאנחנו רוצים להיות דומיננטיים, התקפיים ורוצים לכבוש הרבה שערים. הגיעו השנה הרבה שחקנים התקפיים ומוכשרים ובסופו של דבר זה דרבי, זה משחק גדול ונצטרך להכין את עצמנו. אני מקווה שהיכולות האישיות שלנו יבואו לידי ביטוי בצורה הכי טובה".

החשש שהאבוקות יהיו חלק משמעותי גם בדרבי הבא, בעקבות עונש הפחתת שתי נקודות על תנאי שעומד נגד המועדון: "יש לי אמונה שלמה בקהל ואני סומך עליו שתהיה תפאורה מושלמת. האוהדים לא רוצים לפגוע בקבוצה ואני בטוח שנרצה גם קבוצה מחוייבת לקהל וגם קהל שמאוד רוצה לדחוף אותנו לניצחון. מקווה ששני הדברים האלה ייפגשו ויעזרו לנו לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully