וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגשות מעורבים בהפועל ירושלים, בקבוצה אופטימיים לגבי המשך העונה

הירושלמים סחטו תיקו מול נתניה, ומעודדים למרות קצב צבירת הנקודות הנמוך: "יש פה קבוצה טובה, כרגע זה לא בא לידי ביטוי"

תקציר: הפועל ירושלים - מכבי נתניה 1:1/ספורט1

בהפועל ירושלים קיבלו את התיקו 1:1 נגד מכבי נתניה ברגשות מעורבים. מצד אחד הקבוצה השוותה עמוק בתוך תוספת הזמן ונמנעה מהפסד נוסף, אך מצד שני נותרה ללא ניצחון וצברה בסך הכל שתי נקודות מתוך 12 אפשריות מפתיחת העונה, זה רחוק מאוד מהציפיות שהיו לקבוצה.

"אנחנו אף פעם לא שמחים כשאנחנו לא מנצחים", אמר המאמן זיו אריה בסיום, "אבל בהתחשב בדקה ובצורה שבה קיבלנו את הגול ובדקה שהשויונו, אז נקודה זה בסדר. זה משחק כדורגל עם אמוציות, אני רוצה לנצח אותו, לפעמים דברים לא עובדים. לא הייתי עצבני מהרגיל, חלק מהדברים עבדו בסדר, חלק לא, אני לא עצבני בצורה מיוחדת".

המאמן הוסיף: "יש הרבה דברים חיוביים. קודם כל הגישה של השחקנים. היה פה קרב איתנים, לא היה הרבה כדורגל, שתי הקבוצות לחצו גבוה. בחצי השני היו שטחים ויכולנו לעשות את הפעולות טוב יותר ולעלות אנחנו ליתרון, אבל אנחנו קצת חסרי ביטחון עכשיו, אנחנו פחות איכותיים עם הכדור, שחקנים רוצים ועובדים ויש לנו קבוצה טובה ויהיה בסדר".

זיו אריה מאמן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
"יהיה בסדר". זיו אריה/ברני ארדוב

תומר אלטמן ניסה להסביר את התיקו ואמר: "זה היה משחק לא פשוט. נתניה קבוצה שאוהבת להחזיק בכדור, ידענו שאנחנו צריכים 'לסבול' כדי להוציא תוצאה טובה, בייחוד שאנחנו אחרי רצף תוצאות לא הכי טוב, אז היינו מוכנים לזה וידענו. נכון שהדברים יכולים לעבוד יותר טוב, אנחנו גם מרגישים את זה, יודעים שאנחנו יכולים לשחק יותר טוב, אין לי מה להגיד מעבר לזה. אני שמח שלפחות השווינו את התוצאה".

הקשר הוסיף: "בכדורגל, כשאתה מנצח והכל עובד חלק, אז כולם מן הסתם עם ביטחון, וכל אחד יכול להראות יותר את היכולות שלו. זה לא פשוט להתחיל את העונה עם נקודה אחת מתשע, בייחוד כשיש ציפיות. אנחנו חושבים ויודעים שאנחנו קבוצה טובה וכרגע זה לא בא לידי ביטוי. מקווה שנעשה בקרוב את הניצחון הראשון שייתן לנו אוויר וישחרר אותנו קצת, כדי שנציג את היכולת שאנחנו יכולים להציג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully