וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעמדו של אביטן יציב. לויטה שוחח עם אנשי חדרה והתרעם על היחס

הקבוצה עומדת על 0 נקודות ושער זכות בודד אך המאמן לא בסכנה. השוער זעם אחרי שהוחלף - אבל השינוי נלקח בחשבון עוד לפני המשחק

תקציר: הפועל חדרה - הפועל חיפה 2:1/ספורט1

הפועל חדרה נוצחה אמש בביתה 2:1 על ידי הפועל חיפה הלוהטת ורשמה הפסד ליגה רביעי מתחילת העונה. חדרה נועלת כעת את הטבלה עם 0 נקודות ושער זכות אחד בלבד מתחילת העונה.

למרות ההפסד ופתיחת העונה הגרועה של הקבוצה, מעמדו של המאמן ניסו אביטן יציב לחלוטין ובמועדון מאמינים גם עכשיו שאפשר לצאת מהמצב הקשה אליו נקלעה הקבוצה. "אין ספק שקיבלנו הגרלת משחקים רצחנית, אבל בהחלט קיווינו להיות עם תוצאות אחרות לחלוטין ועם צבירת נקודות", אמרו במועדון.

חדרה פתחה את המשחק ברגל ימין עם שער בכורה שכבש שחקן הרכש הבלגי ארון לייה איסקה, אך לא ידעה לנצל מצבי הבקעה נוספים אליהם הגיעו שחקני הקבוצה.

ניסו אביטן מאמן הפועל חדרה. קובי אליהו
מקבל גיבוי, בינתיים. ניסו אביטן/קובי אליהו

אביטן הגיב אמש בצעד לא שגרתי לטעות הקשה שעשה השוער אוהד לויטה בשער השני לזכות הפועל חיפה, כאשר החליט לספסל אותו ונתן לשוער המשנה גיא הרמן לשחק. לויטה הוותיק זעם על החלפתו והביע את דעתו על החילוף גם בשיחה פנימית שקיים עם אנשי המועדון. בחדרה מספרים שבעקבות ריבוי הספיגות במחזורי פתיחת העונה, שקלו במהלך כל השבוע לפתוח דווקא עם הרמן בשער, אך אביטן החליט שלא לזעזע עוד בטרם החל המשחק.

בשבוע הבא מצפה לחדרה משחק תחתית קשוח מול מ.ס.אשדוד, כאשר שתי הקבוצות נמצאות כרגע מתחת לקו האדום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully