וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריינה הופכת להפתעת העונה: "פגענו בול בשחקנים, הכל הולך לנו"

למרות לוח המשחקים המאתגר, ריינה עדיין ללא הפסד ומימר גאה: "אנחנו משחקים בלי פחד, בדרך שלנו". מחמאות לעמוס ואזולאי

תקציר: מכבי בני ריינה - בית"ר ירושלים 1:2/ספורט 1

פתיחת העונה החלומית של בני ריינה נמשכה אמש (שבת) עם ניצחון ביתי 1:2 על בית"ר ירושלים. בתום ארבעה מחזורים, ולאחר שפגשה את מכבי נתניה, הפועל באר שבע, מכבי תל אביב ובית"ר ירושלים, ריינה עדיין ללא הפסד ובמאזנה יש כבר שש נקודות, הישג מכובד לכל הדעות. שחקני הקבוצה חגגו במשך דקות ארוכות על כר הדשא ולאחר מכן בחדר ההלבשה, ואפשר כבר לומר שבתום ארבעה מחזורים ריינה עשויה להיות אחת מהקבוצות המפתיעות של העונה.

זה היה משחק נוסף בו השחקנים של שרון מימר מצליחים לגלות המון אופי ולחזור מפיגור, הפעם כדי לנצח, אחרי שלוש תוצאות תיקו רצופות.

ריינה נראתה טוב בדקות רבות במשחק והצליחה במשך דקות ארוכות להיות שוות כוחות לבית"ר. השוער גד עמוס סיפק מספר עצירות אדירות והוכיח שהוא בין השוערים הכי טובים כיום בישראל, כאשר גם שלומי אזולאי, שעלה לשחק כשהוא חולה וכבש שער וגם שחקן הרכש פרדי ורגאס שפתח בהרכב, קיבלו מחמאות בסיום.

שחקני בני ריינה חוגגים. מאור אלקסלסי
חבורה לוחמת. שחקני ריינה/מאור אלקסלסי

"יש פה קבוצת כדורגל טובה שהתגבשה מתחילת העונה ונבנתה בעצם מחדש", אמר המאמן מימר בסיום. "צירפנו 12 שחקנים חדשים ולא קל לחבר קבוצה מחדש, אבל לשמחתי פגענו בשחקנים שהבאנו ואלו שנשארו פה, הם הלב והנשמה של המקום. אני יוצא בכל שבוע לקרב איתם, בתחושה של גאווה ואמונה גדולה בהם".

על כך שקבוצתו קיבלה לוח משחקים מול קבוצות גדולות בפתיחה, הוסיף מימר: "קיבלנו הגרלה קשה מאוד, ידענו את זה מההתחלה. יכולנו גם להיות עכשיו עם ארבעה הפסדים, או רק נגיד עם נקודה אחת ולהיכנס למשבר. אבל התגבשה פה קבוצה ובאנו בלי פחד למשחקים האלה ושיחקנו עם רביעייה קדמית בחלק ההתקפי, בלי פחד, בדרך שלנו".

הקפטן נאאל חוטבא הוסיף: "תמיד במשחקים של קבוצה מהמגזר נגד בית"ר, זה משחק חם. לשמחתנו עשינו משחק גדול, ידענו לחזור מפיגור והצלחנו להשאיר את הנקודות אצלנו בבית".

"הקבוצה כאן מתחברת", הוסיף חוטבא, "אנחנו מקשיבים להוראות של המאמנים ולשמחתי 11 שחקנים על המגרש נותנים תמיד את הלב והנשמה שלהם. אנחנו משחקים כדורגל טוב ועם ביטחון. הכל הולך לנו עכשיו".

  • עוד באותו נושא:
  • בני ריינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully