וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה לא רוצה להתעורר מהחלום: "כך רצינו לפתוח את העונה"

האדומים בפסגה אחרי עוד קאמבק ועוד ניצחון, מחמיאים לרוני לוי ומצפים לזימון של מלמד לנבחרת. חשש שפוליאקוב סובל ממתיחה

תקציר: הפועל חדרה - הפועל חיפה 2:1/ספורט1

ספק אם מישהו בהפועל חיפה יכול היה לדמיין פתיחה עונה כל כך טובה של הקבוצה. הניצחון אמש (שבת) 1:2 על הפועל חדרה העלה את הקבוצה למאזן של 10 נקודות מתוך 12 אפשריות והעלה אותה למקום הראשון בליגה לפחות עד הדרבי התל אביבי ביום שלישי. זו הייתה הפעם השלישית העונה בה החיפאים מצליחים לצאת מפיגור לניצחון, ובקבוצה דיברו אמש רבות על האופי שמביאים השחקנים, בנוסף לעמידה טקטית טובה וניצול של מצבי הבקעה.

מי שהבקיע את שער הניצחון הוא החלוץ גיא מלמד שנמצא בכושר יוצא מהכלל עם ארבעה שערים מתחילת העונה. מלמד מקווה מאוד להיכלל בסגל נבחרת ישראל לקראת המפגש הקרוב נגד שוויץ ב-12 באוקטובר.

המאמן רוני לוי קיבל אמש מחמאות על חילוף התקפי שערך בדקה ה-39 עם הכנסתו של איתמר נוי לחלק הקדמי במקומו של ג'ורג' דיבה והזזתו של דניס פוליאקוב לעמדת הבלם - שני מהלכים שהצליחו להפוך את המשחק. "כך בדיוק רצינו לפתוח את העונה", אמר גורם במועדון. "יש פה קבוצה טובה ואנחנו כבר מתרכזים מעכשיו במשחק הבא שלנו, שצפוי להיות קשה מאוד, נגד בני ריינה".

איתי בוגנים שחקן הפועל חיפה מניף דגל. קובי אליהו
טונות של אופי. הפועל חיפה חוגגת/קובי אליהו

דניס פוליאקוב שנפצע והוחלף אמש צפוי לעבור היום צילום בכף רגלו והקרסול, כאשר נכון לעכשיו יש חשש למתיחה באיזור גיד אכילס. בחיפה מאמינים שמדובר בפציעה כתוצאה מעומס, לאחר שפוליאקוב נטל חלק במשחקי נבחרתו במהלך חלון הנבחרות האחרון שהיה לפני שבועיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully