וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההיסטוריה חוזרת: בית"ר שוב חוששת מעונש, ושוב טוענת ל"מחדל אבטחתי"

דווקא אחרי הרצף החיובי, הירושלמים ספגו הפסד "מיותר ומעצבן" לריינה שהחזיר את הקבוצה לימים אחרים: במועדון שוב חוששים שיעמדו לדין על התפרעות אוהדים, ושוב מחפשים אשמים ("אנשי ריינה עשו פרובוקציות, השופטים קיפחו"). מצוקת מגנים לקראת הפועל ת"א

תקציר: מכבי בני ריינה - בית"ר ירושלים 1:2/ספורט 1

"מיותר ובעיקר מעצבן" - כך כינו בבית"ר ירושלים את ההפסד אמש (שבת) 2:1 לבני ריינה באצטדיון גרין. בית"ר הגיעה למשחק אחרי שני ניצחונות וקיוותה להמשיך ברצף כדי לברוח כבר עתה מאיזור הקו האדום, אך מספר טעויות בהגנה בין השאר של השוער מיגל סילבה, לצד החמצות רבות בחלק הקדמי, חרצו את גורל המשחק ושלחו את אנשי הקבוצה והשחקנים לעשות חשבון נפש, גם ברוח יום הכיפורים שיחול הערב. "למרות ההפסד יש פה קבוצה טובה, אבל נצטרך להוכיח את זה בתוצאות וצבירת נקודות, לא בדיבורים", אמר גורם במועדון.

בנוסף להפסד, בבית"ר חוששים שיצטרכו לעמוד כעת לדין בעקבות ההתפרעות של חלק מאוהדי הקבוצה הן במהלך המשחק בעימותים עם גורמים מבני ריינה שנכחו ביציע הכבוד והן בסיום המשחק, כשחלק מהאוהדים זורקים מכל הבא ליד בזמן ששחקני ריינה מנסים לרדת לחדרי ההלבשה. בבית"ר טוענים לפרובוקציות של שני גורמים מבני ריינה שיישבו בתא הכבוד והלהיטו את הרוחות. בנוסף לכך, לדברי אנשי בית"ר גורם נוסף מריינה הניף אצבע משולשת לאוהדים אחרי שריקת הסיום.

"היה פה מחדל אבטחתי גדול מאוד", אמרו בבית"ר. "לא היה שום הגיון לשים את האוהדים שלנו ביציע מאחורי הספסלים. למה לא להעביר את כל האוהדים שלנו ליציע המזרחי?".

שחקן בית"ר ירושלים אמיר ברקוביץ'. מאור אלקסלסי
חזרה לקרקע. שחקני בית"ר מאוכזבים/מאור אלקסלסי

"לא היינו הכי טובים במשחק הזה, אבל בחוסר ריכוז של חמש דקות קיבלנו את שני השערים ושם הוכרע המשחק", סיכם יוסי אבוקסיס. "מצד שני זה היה יום לא טוב שלנו בניצול מצבים, ואני מאוד מוטרד מזה". בבית"ר היו מודאגים מאוד מחוסר ניצול מצבי ההבקעה, כאשר בנוסף להחמצות החלוצים, גם אמיר ברקוביץ' וגם יובל אשכנזי שנכנסו כמחליפים, החמיצו מצבים בטוחים של שערים לזכות הקבוצה.

בבית"ר באו בטענות גם לצוות השיפוט בראשותו של דוד פוקסמן, על כך שלא נשרקה לזכותם בעיטת עונשין מ-11 מטרים אחרי נגיעת יד לטענתם של אחד משחקני ריינה במחצית הראשונה. "זאת כבר פעם שלישית העונה שאנחנו מקופחים בעניינים האלה. זה היה פנדל של 100 אחוז ולגמרי קופחנו", אמרו במועדון.

אבוקסיס נאלץ להסתדר אמש ללא צמד המגנים בן ביטון וגרגורי מורוזוב הפצועים, כאשר גם לי און מזרחי שנכנס להרכב ברגע האחרון סיים את המשחק עם התכווצויות חזקות בשריר רגלו והוא צפוי להיבדק מחר. משחק הליגה הבא של הקבוצה נגד הפועל תל אביב, יתקיים בעוד שמונה ימים בטדי כך שלצוות המקצועי והרפואי יש מספיק זמן כדי לאושש את הפצועים ולתת מנוחה לכאלה שהיה עליהם עומס יתר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully