וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי בית"ר השליכו כיסאות, במועדון רתחו על מביאי הכדורים

המשחק נגד ריינה התחמם, דגני: "זה לא כדורגל". אבוקסיס אחרי ההפסד: "ההחמצה של ברקוביץ' סימלה את המשחק". מימר: "בוער מגאווה"

תקציר: מכבי בני ריינה - בית"ר ירושלים 1:2/ספורט 1

אוהדים של בית"ר ירושלים השליכו הערב (שבת) כיסאות פלסטיק רבים לכיוון שחקניה החוגגים של בני ריינה, מיד בסיום ההפסד של לקבוצתם 2:1 באצטדיון נוף הגליל. השלכת הכיסאות עמדה בהמשך ישיר למהומות בין אוהדים של שתי הקבוצות שפרצו במהלך המחצית הראשונה - מה שהביא להתערבות המשטרה שהגדילה את החציצה בין אוהדי בית"ר ליציע הכבוד בו ישבו אנשי ריינה.

בבית"ר ירושלים גם כעסו מאוד על הנערים מביאי הכדורים של ריינה. במועדון מהבירה טענו שהם עיכבו את המשחק וגם זרקו כדורים למגרש כדי להביא לעצירת ההתמודדות. הבלם אוראל דגני אמר: "צריך לעשות עם זה משהו. אתה מזיז את הכדור החוצה והם זורקים ארבעה כדורים פנימה. זה לא כדורגל, אי אפשר לשחק ככה. חייבים לטפל בזה".

שחקן בני ריינה, פרדי ורגאס, מתחמק מזריקת כיסאות על ידי אוהדי בית"ר ירושלים. מאור אלקסלסי
ורגאס מתחמק מהכיסאות/מאור אלקסלסי

יוסי אבוקסיס המאוכזב אמר בסיום: "10 הדקות הראשונות של המחצית השנייה הכריעו את המשחק, דקות של חוסר ריכוז שלנו. בגול הראשון היינו עם המון שחקנים בהגנה ולא שמרנו קרוב, אחר כך בקרן הייתה ערבובייה... 10 דקות של חוסר ריכוז וטעויות. למצבים שלנו הגענו, בטח בסוף, ההחמצה של ברקוביץ' מסמלת את המשחק.

אבוקסיס הוסיף: "נכנסו שלושה שחקנים והגענו למצבים טובים, זה רק עניין של ריכוז ויום לא טוב. יש ימים שבהם הכדור לא נכנס. זה לא היה משחק טוב שלנו, אבל הגענו להמון מצבים, בטח בסוף, וחבל ש-10 הדקות הרעות הכריעו".

אוראל דגני: "המחצית הראשונה לא הייתה טובה, אבל ירדנו עם 0:1. התחלנו לא טוב את המחצית השנייה. הגענו למספיק הזדמנויות כדי להשוות, אבל לא הצלחנו. הם לא הגיעו ליותר מדי הזדמנויות, זה לא שהם שטפו את המשחק".

sheen-shitof

עוד בוואלה

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקן בית"ר ירושלים, אמיר ברקוביץ'. מאור אלקסלסי
"החמצה שסימלה הכול". ברקוביץ' בתוספת הזמן/מאור אלקסלסי

המאמן המנצח, שרון מימר, סיכם: "הלב בוער מבפנים מגאווה. יש לי קבוצה שלא נשברת, שבאה לשחק נגד קבוצות יותר איכותיות, עם תקציב יותר גבוה ממועדונים יותר גדולים - ואנחנו פה כדי להראות להם שגם ריינה הקטנה בליגה הנכונה. נבוא גאים מול קבוצה בליגה הזו".

מימר הוסיף: "בתחילת השנה בנינו עם שחקנים שעברו משהו בכדורגל, רצינו שחקנים עם ניסיון ואיכות. זו פעם שלישית שאנחנו חוזרים מפיגור נגד קבוצות איכותיות. אין לנו שבירה מנטלית וזה מראה על אופי טוב של הקבוצה. אני יוצא לכל קרב בראש שקט".

על סדר המשחקים אמר המאמן: "כשאתה רואה את זה בתחילת העונה אתה מקווה לפתוח בלי סדרת הפסדים שתגרום למשבר ולחץ. אבל אנחנו משחקים 4-4-2 דווקא נגד הגדולות ורוצים לנצח גם אותן. אני מאמין בקבוצה שלי. אני נהנה מכל אימון עם השחקנים, הם לא סתם נראים טוב על המגרש. מצד שני, ברגע שנתחיל לדבר, נלך למקומות לא טובים. אנחנו עדיין ריינה הקטנה וצריך לשמור על צניעות".

שלומי אזולאי שכבש את שער השוויון: "לא ניצחנו הרבה זמן. היו תוצאות טובות, אבל הרבה זמן לא טעמנו ניצחון. בית"ר אולי קצת יותר טובה על הנייר, אבל סדרי הגדול דומים. אלו המבחנים שלנו ואני מאמין שאם נשמור על יציבות נצליח. מוקדם מדי לדעת איפה נהיה, אבל המטרה של הבעלים בתחילת העונה הייתה להימנע ממאבקי תחתית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully