וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוז'וך: "צריכים להיות בוגרים יותר". אריה: "כשלא מנצחים מאבדים ביטחון"

מאמני מכבי נתניה והפועל ירושלים היו מאוכזבים אחרי ה-1:1 בין הקבוצות: "אדליי? שוער מצוין, טעויות זה חלק מהמשחק". שבירו: "הגעתי למועדון שממנו אפשר לעשות קפיצה גדולה יותר"

תקציר: הפועל ירושלים - מכבי נתניה 1:1/ספורט1

מכבי נתניה כבר הריחה את שלוש הנקודות אחרי שהובילה בדקה ה-90 על הפועל ירושלים הערב (שבת), אבל שער דרמטי של אופק ביטון בתוספת הזמן (90+6) חילק את הנקודות ב-1:1 בין הקבוצות. היהלומים פספסו הזדמנות לטפס עד המקום השלישי בבכורות של איתמר שבירו וגיא מזרחי במשחק בו היו טובים משמעותית, בעוד הקבוצה של זיו אריה עצרה את רצף ההפסדים והשיגה את הנקודה השנייה שלה העונה.

מאמן הפועל ירושלים אמר בסיום על התיקו הדרמטי: "רוצים לנצח כל משחק. היה משחק קשה, לא התפתח פה יותר מדי משחק איכותי. היו אגרסיביים. בסוף בצורה בה קיבלנו את השער ושהצלחנו להבקיע - תיקו זה בסדר. אופק ביטון? אין לי אנשים למשימות מיוחדות. יש לי קבוצה טובה ועמוקה, שמח שאופק עשה את זה היום".

על פתיחת העונה של הקבוצה הוסיף: "לא חסר לנו כלום. לא היינו מספיק איכותיים. כאשר אתה לא מנצח 3 משחקים אתה מאבד ביטחון. אדליי? הוא שוער מצוין. עלינו איתו ליגה, נשארנו איתו ליגה, עשינו פלייאוף עליון. טעויות זה חלק מהמשחק".

אופק ביטון סיכם את שער השוויון שלו בתיקו הדרמטי: "אני אוהב לכבוש בדקה הזאת ובשער הצפוני הזה. לצערי אני שמח על השער. התיקו שיקף את שתי הקבוצות. היה משחק קשוח, תיקו חשוב. זיו מוציא ממני דברים שלא ידעתי שיש לי. פתיחת העונה? חייבים יותר לשמור על שער נקי. שנה שעברה לא ספגנו הרבה ולקבוצות היה קשה מולנו. נבוא אותו דבר גם מול הפועל באר שבע".

זיו אריה מאמן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
"בצורה בה קיבלנו את השער ושהצלחנו להבקיע - תיקו זה בסדר". אריה/ברני ארדוב

רן קוז'וך, מאמן מכבי נתניה, הביע את האכזבה על איבוד הנקודות הדרמטי: "הובלנו במשחק שהיינו בו כל כך דומיננטיים. כאשר אתה כל כך שולט במשחק, חבל לא לגמור את המשחק. נצטרך ללמוד לא לצאת ככה קדימה בפזרנות. לא הצלחנו להביא את זה לידי ביטוי אחרי שהובלנו. היינו צריכים להיות בוגרים יותר בצורת המשחק שלנו. במשחק כזה חשוב היינו צריכים לקפוץ למעלה וחבל שלא עשינו את זה".

על ההחתמות הקיץ והסגל: "הסגל עמוק, אלו בעיות טובות. שבירו? זה יעבוד בכל קבוצה שאני רואה. מי שיהיה טוב משחק".

לקראת מכבי חיפה הוסיף: "אין משחקים פשוטים. כל משחק הוא קרב על החיים והעונה. יהיה נכון להסתכל על זה ככה. נצטרך להרים את עצמנו, להבין מה צריך לשפר ולהגיע ככה להמשך".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
עמית גלזר הפועל ירושלים לצד איתמר שבירו מכבי נתניה. ברני ארדוב
בכורה חיובית. שבירו לצד גלזר/ברני ארדוב

איתמר שבירו על הופעת הבכורה שלו בנתניה: "מרגיש אישית מצוין בקבוצה. שמרתי על חדות. היה לנו חוסר מזל בסוף. יש פה קבוצה מדימה ואני בטוח שנעשה את זה עוד בהמשך".

על הקיץ האחרון: "מודה לאיזי שרצקי וקרית שמונה על הכל. התנאים פה בנתניה והאנשים מדהימים. אירופה? היו דיבורים עם כל הקבוצות הגדולות. בחו"ל היה משהו שלא הסתדר. מרגיש שהגעתי למועדון שממנו אפשר לעשות קפיצה גדולה יותר למועדון גדול יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully