וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב מימשה את אופציית יציאה מחוזהו של ג'ף וויטי

23.9.2023 / 20:13

הסנטר בן ה-33 שהצטרף לאדומים לפני מספר שבועות שוחרר לאחר הגעת קייל אלכסנדר וחזרתו של ג'יילן הורד מהפציעה שהשביתה אותו בפתיחת האימונים. בקבוצה לא פוסלים צירוף זר שביעי

הפועל תל אביב הודיעה הערב (שבת) על מימוש אופציית היציאה מחוזהו של הסנטר ג'ף וויטי. השחקן בן ה-33 הצטרף לאדומים בתחילת החודש הנוכחי אחרי הפציעה של ג'יילן הורד שהספיק לשוב לאימונים, ולאור העובדה שקייל אלכסנדר וג'ון הולנד היו בגביע העולם, ובקבוצה החליטו לחזק את הסגל לאימונים ולצרף את וויטי על חוזה עד סוף העונה עם אופציית יציאה אחרי החודש הראשון. עם חזרתם של הורד ואלכסנדר, האופציה מומשה.

במועדון לא פסלו בימים האחרונים את צירופו של זר שביעי בסופו של דבר, אבל וויטי לא התאים לצרכים המקצועיים של הפועל תל אביב. בשלב הזה יש חמישה זרים כשירים בסגל האדום, כשג'ון הולנד עדיין לא כשיר לפתיחת העונה בשל פציעה בכף ידו. הקבוצה צפויה לפגוש ביום חמישי הקרוב את מכבי תל אביב בחצי גמר גביע ווינר, אם הצהובים יעברו ביום שלישי הקרוב את עירוני קרית אתא ברבע הגמר.

ג'ף וויטי, הפועל תל אביב. הפועל תל אביב, אתר רשמי
עוזב אחרי חודש. וויטי/אתר רשמי, הפועל תל אביב

* הפועל חולון הודיעה היום על הצטרפותה של חברת "כאן בינוי" לנבחרת נותני החסות של המועדון.
החברה תפרסם במשחקי הבית של הקבוצה על כריות עמודי הסלים משני צידי הפרקט, בשילוט האלקטרוני (לדים) ובעוד מספר פלטפורמות. "אנו מברכים ומודים לחברת כאן בינוי על הצטרפותה של חברה מכובדת ואיכותית כמותם למערך נותני החסות של המועדון ומאחלים שיהיה לנו שיתוף פעולה ארוך ומוצלח", נאמר בהודעה לעיתונות מטעמה של חולון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully