וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוג'ר פדרר: "מתגעגע לכל דבר במשחק, אבל אי אפשר לקבל הכל"

עודכן לאחרונה: 26.9.2023 / 13:43

שנה אחרי הפרישה, זכה השוויצרי לקבלת פנים מלכותית בלייבר קאפ וסיפר על חייו החדשים: "נהדר להיות בבית, אין את המשקל של משחק נוסף, של אימון נוסף"

תיקתקנו, 22.9/ספורט1

שנה חלפה מאז שהודיע רוג'ר פדרר באופן רשמי על פרישה מטניס וחסרונו בהחלט מורגש. המאסטרו השוויצרי הוא אורח הכבוד בלייבר קאפ שנערך השנה בוונקובר, וכיאה לאחד הטניסאים האהובים בתולדות הענף, הוא זכה לקבלת פנים מלכותית בקנדה.

"אני מתגעגע לכל דבר במשחק", הודה. "הרגעים המרגשים על המשטח, להציל נקודות שבירה, נקודות משחק, תארים, להתרועע עם האוהדים, להצטלם לסלפי". עם זאת, יש גם יתרונות בפרישה, כפי שסיפר: "זה נהדר להיות יותר בבית ולבלות זמן עם המשפחה והחברים זה מדהים. אין את המשקל הגדול של משחק נוסף, של אימון נוסף כשהגוף אולי לא כשיר. כנראה שעליתי קצת במשקל... אני מתגעגע להרבה מקומות בהם נהגתי לבקר, אבל אי אפשר לקבל הכל. היה לי את זה ל-25 שנה וזה היה מדהים והייתי עושה את הכל שוב".

כיום, המקצוע העיקרי של פדרר הוא אב לארבעת ילדים. "זה מבחן ברמה אחרת לגמרי", אמר. "אני חי חיים יפהפיים כרגע. אני כרגע נהג במשרה מלאה, איש תחזוקה". כשנשאל האם נראה אותו מבקר באירועים נוספים במסגרת הסבב, השיב: "הבטחתי לעצמי להיות חלק. מדי פעם אבקר בטורנירים. לא כל הזמן, אבל מדי פעם. כל כך חששתי מרגע הפרישה, אבל זה היה אירוע נפלא והייתי בר מזל להיות חלק ממנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully