וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיני-קאמבק לא הספיק: מכבי תל אביב נכנעה 71:68 לאולימפיאקוס

הצהובים מ-11 הפרש לנקודה בלבד ברבע האחרון, אבל הפסידו ליוונים שהובילו ב-16 בשיא. ווב בלט עם 15 נקודות לפני רבע גמר גביע ווינר

תיקתקנו, 22.9/ספורט1

מכבי תל אביב נחלה הפסד 71:68 לאולימפיאקוס הערב (שבת) במשחק ההכנה האחרון שלה, שנעל את טורניר ניקוסיה, לפני שהאלופה הישראלית פוגשת את עירוני קרית אתא ברבע גמר גביע ווינר ביום שלישי.

הצהובים, שנגררו אמש לשתי הארכות לפני שהכניעו את הכוכב האדום בלגרד, התקשו במחצית הראשונה מול סגנית אלופת אירופה וראו אותה בורחת להפרש של 16 נקודות. נקודת האור העיקרית הייתה היכולת של ג'יימס ווב, אחד משחקני החיזוק שהצטרפו לסגל של עודד קטש בקיץ, כאשר הפורוורד עזר למכבי תל אביב לצמק הפרש של 11 נקודות לנקודה בלבד כשנותרו פחות משתי דקות לשחק, אבל במהלכים המכריעים אולימפיאקוס עמדה בלחץ ויצאה עם הניצחון.

כאמור, הצהובים יפגשו את קרית אתא בעוד שלושה ימים, ואם יעברו אותה ימתין להם דרבי בחצי גמר גביע ווינר כבר ביום חמישי.

לורנזו בראון, מכבי תל אביב. Pneuma Promotions,
ניסוי כלים אחרון. בראון/Pneuma Promotions

מהלך המשחק

רבע 1:

פיטרס קלע חמש מהירות, קולסון העלה את מכבי על הלוח בשלשה. פאפאניקולאו הגדיל ל-3:7, ניבו ובראון הפכו עם שש נקודות צהובות ללא מענה. מילוטינוב השלים אליי אופ בצד אחד, ניבו "חיקה" אותו בצד השני ופיטרס צלף עוד שלשה בדרך ל-11:12 לאולימפיאקוס. פאפאניקולאו קלע זריקת עונשין אחת, בולדווין החזיר בשתיים, מילוטינוב המשיך במומנטום האישי עם שש רצופות ובצד השני רק קליבלנד קלע. שלשה של פאפאניקולאו העלתה ל-15:22 את היוונים, קליבלנד הוסיף סל לפני שוויליאמס-גוס קבע 17:24 בסוף הרבע.

רבע 2:

שלשה של וויליאמס-גוס הפכה את הפער לדו-ספרתי, ווב התעורר עם חמש רצופות כאשר סיקמה קלע סל בתווך. בולדווין הקטין ל-29:24, סיקמה ענה עם עוד שתי נקודות לפני שמילוטינוב ולרנצאקיס העלו את ההפרש ל-11. מנקו צלף מרחוק, קאנן דייק בזריקת עונשין אחרי עבירה טכנית לקטש והריצה התארכה ל-3:14 כשסיקמה, קאנן בשלשה ולרנצאקיס הרחיקו את אולימפיאקוס ל-27:43. בלאט קטע בצורת ארוכה של מכבי, סיקמה חתם את המחצית הראשונה ב-29:45 לאדומים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקן מכבי תל אביב תמיר בלאט מול שחקן אולימפיאקוס אייזיאה קאנן. Pneuma Promotions,
היוונים ברחו ברבע השני. קאנן שומר על בלאט/Pneuma Promotions

רבע 3:

ווב עם חמש נקודות ובראון עם סל בין לבין הובילו ריצת 0:7 צהובה, קאנן ופיטרס דאגו להחזיר את הפער ל-15. קולסון הוריד ל-51:38, דיברתולומאו פגע מחוץ לקשת וקאנן השיב לו באותו מטבע, אבל גם בלאט וכהן צלפו שלשות והקטינו למינוס 9. שלשה של לרנצאקיס ואסיסט שלו למילוטינוב העלו בחזרה לדו-ספרתי, ריברו צימק במהלך של סל ועבירה וקיזז ל-59:50 בסיום הרבע.

רבע 4:

פיטרס דייק פעמיים מהקו, ריברו החזיר סל ואז הוסיף הטבעה, אבל פורוורד אולימפיאקוס קבע 54:64 בשלשה. קולסון עם חמש רצופות חתך מחצית מההפרש, אבל ספג טכנית שפיטרס ניצל כדי להוסיף לעצמו נקודה, סל של וויליאמס-גוס העלה ל-59:67. קליעות עונשין של ניבו, סל של ווב ועוד שלשה של האחרון הורידו את ההפרש לנקודה בלבד, 1:48 דקות לסיום. ניבו איבד כדור חשוב, פיטרס העניש בשלשה, לרנצאקיס הוסיף בהמשך קליעת עונשין והסל של בולדווין כבר לא שינה כלום, מלבד התוצאה הסופית - 68:71 לאולימפיאקוס בסיום.

סטטיסטיקה

קלעו למכבי תל אביב: ג'יימס ווב 15 (3/4 ל-3, 6 ריבאונדים), בונזי קולסון 10 (6 ריבאונדים), ג'וש ניבו 8, חסיאל ריברו 7, ווייד בולדווין 6, תמיר בלאט 5, לורנזו בראון 4 ו-8 אסיסטים, ג'ייק כהן, ג'ון דיברתולומאו ורפי מנקו 3 כל אחד.

קלעו לאולימפיאקוס: אלק פיטרס 21 (4/7 ל-3), ניקולה מילוטינוב 12 (8 ריבאונדים, 3 חסימות), לוק סיקמה ויאנוליס לרנצאקיס 8 כל אחד, נייג'ל וויליאמס-גוס 7, קוסטאס פאפאניקולאו 6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully