וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגה בדרבי: אתלטיקו מדריד הפתיעה את ריאל מדריד עם 1:3

הקולצ'ונרוס היו גדולים על הבלאנקוס, שאיבדו את המאזן המושלם. מוראטה חגג צמד (4, 46), גם גריזמן כבש (18). קרוס רק צימק (35)

שחקני אתלטיקו מדריד מודים לקהל. Gonzalo Arroyo Moreno, GettyImages
הצגה של הקולצ'ונרוס בדרבי/GettyImages, Gonzalo Arroyo Moreno

המחזור השישי בלה ליגה נמשך אמש (ראשון) והביא איתו את המשחק המרכזי - הדרבי הגדול של מדריד, בו הפתיעה אתלטיקו עם 1:3 גדול. עוד קודם לכן, יריבת מכבי חיפה בליגה האירופית ויאריאל המשיכה לדשדש עם 1:1 מול ראיו וייקאנו.

אתלטיקו מדריד - ריאל מדריד 1:3

לקראת סיום ההצגה הנפלאה של אתלטיקו, הקהל הביתי הריע בקריאות "אולה, אולה" - ולא קשה להבין מדוע. הקולצ'ונרוס שלטו מהרגע הראשון עד הרגע האחרון, קלקלו את המאזן המושלם של היריבה, והוכיחו בפעם המי יודע כמה שבמשחקי דרבי יחסי הכוחות פשוט לא משנים להם. בעקבות ההפסד, ריאל מדריד - המושלמת היחידה ערב המחזור השישי - מדורגת כעת במקום השלישי בלבד אחרי ג'ירונה המפתיעה וברצלונה. החבורה הקשוחה של דייגו סימאונה חמישית, עם משחק פחות מהן.

ג'וד בלינגהאם שהיה בספק עלה בהרכב של קרלו אנצ'לוטי, בעוד ויניסיוס בסופו של דבר נותר מחוץ לסגל, אך הפתיחה היתה כל כולה של המארחת. אלברו מוראטה נגח פנימה הגבהה יפה של סמואל לינו כבר בדקה הרביעית, ובדקה ה-18 הכפיל אנטואן גריזמן עם נגיחה משלו, הפעם מבישול של סאול. טוני קרוס צימק עם בעיטה מצוינת מחוץ לרחבה (35), אדוארדו קמאבינגה חשב שהשווה אך השער שלו (44) נפסל בטענת נבדל, וחלומות הקאמבק של הבלאנקוס נמוגו סופית כשמוראטה השלים צמד עם נגיחה נוספת בפתיחת המחצית השנייה, שוב מבישול של סאול. ריאל תנסה להתאושש כשתארח את לאס פלמאס בעוד יומיים.

הקולצ'ונרוס חטפו 1:1 דרמטי מלאציו ומגיעים במצב רוח שפוף, אחרי ה-3:0 שחטפו מוולנסיה בשבוע שעבר. תומא למאר ימשיך להיעדר, בעוד רודריגו דה פול, קוקה וממפיס דפאי נמצאים בספק. "לריאל מדריד וברצלונה תמיד יהיה כסף להביא שחקנים גדולים, ובכל זאת תמיד הצלחנו להתחרות איתן", אמר דייגו סימאונה. "צריך להמשיך להתעסק רק בעצמנו, ולעשות את מה שעשינו פה ב-11 השנים האחרונות. יש לנו יריבה חזקה מאוד שבטוחה במה שהיא עושה, יהיה קשה. קוקה? הוא מתאושש אחרי פציעה ארוכה. נראה האם יהיה כשיר לפתוח או לא".

שחקן ריאל מדריד ג'וד בלינגהאם. רויטרס
אכזבה קשה. בלינגהאם/רויטרס

ראיו וייקאנו - ויאריאל 1:1

יריבת מכבי חיפה בליגה האירופית ספגה הפסד 2:0 בלתי צפוי מפנאתינייקוס עם פתיחת שלב הבתים - ההפסד השלישי בארבעת המשחקים האחרונים שלה בכל המסגרות, והיא פשוט לא מצליחה להתאושש מפתיחת העונה המאכזבת שלה. אלכסנדר סורלות כבש ראשון (15), אך קיקה פרס איזן כעבור דקה בלבד עבור ראיו, שניצחה את שני המפגשים הקודמים בין הקבוצות וממשיכה להסתדר עם הצוללת הצהובה. אלברטו מורנו הורחק (77).

משחקים נוספים:

ריאל סוסיאדד - חטאפה 3:4
לסוסיאדד: טקפוסה קובו (2), מיקל אויארסבאל (61, 88), בראיס מנדס (66), לחטאפה: קרלוס אלניה (39), בורחה מיוראל (45), חואנמי לטאסה (90)

בטיס - קאדיס 1:1
לבטיס: גידו רודריגס (60), לקאדיס: כריס ראמוס (41)

לאס פלמאס - גרנאדה 0:1
ללאס פלמאס: מיקה מרמול (58)

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

המחזור השביעי בלה ליגה ייצא לדרך כבר ביום שלישי, כשסביליה תארח את אלמריה ומאיורקה את ברצלונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully