וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'ליקו אוברדוביץ': "מעולם לא קיבלתי הצעה אמיתית לאמן ב-NBA"

עודכן לאחרונה: 26.9.2023 / 11:21

המאמן האירופי הגדול אי פעם סיפר: "פעם אחת קיבלתי טלפון מג'נרל מנג'ר שהזמין אותי לריאיון. לא הבנתי - ריאיונות זה לתקשורת, לא?"

תקציר: ריאל מדריד גוברת 81:88 על מלאגה וזוכה בסופר-קאפ הספרדי/ספורט1

ז'ליקו אוברדוביץ' יפתח בקרוב עונת יורוליג נוספת, ואף שהוא כבר בן 63, נדמה שכוחו של המאמן הגדול בתולדות הכדורסל האירופי עוד במותניו. המאסטרו זכה באינספור תארים ביבשת הישנה, אך רק דבר אחד לא הצליח להשיג בקריירה שלו: חוזה ב-NBA.

"למען האמת, מעולם לא קיבלתי הצעה אמיתית", אמר בריאיון לתקשורת הסרבית. "העברתי 40 יום בדטרויט ב-2012, למדתי הרבה מג'ו דומארדס ודיברנו על שיתוף פעולה עתידי, אבל זה לא קרה. פעם אחת קיבלתי שיחת טלפון מג'נרל מנג'ר שהזמין אותי לריאיון. לא הבנתי מדוע - ריאיונות נותנים לעיתונאים, לא?"

הקיץ הפתיעה טורונטו שמינתה למאמנה הראשי את דארקו רייאקוביץ'. אוברדוביץ' נשאל על כך ואמר: "יש לי מערכת יחסים נהדרת איתו. הם כנראה האמינו שיהיה קל יותר עם מאמן צעיר, יהיה לו קל יותר לפתח יחסים עם השחקנים הצעירים. הם האמינו שזה יהיה פשוט יותר מאשר עם סרג'יו סקאריולו, שעושה הכל בשביל להשיג תוצאות".

ז'ליקו אוברדוביץ' מאמן פרטיזן בלגרד. GettyImages
טוב לו באירופה. אוברדוביץ'/GettyImages

אוברדוביץ', שזכה בתשע אליפויות אירופה בקריירה המפוארת שלו, סיפר על שיחה שהיתה לו עם ריק קרלייל בשנות ה-90: "הוא ישב איתי ועם דושקו איבנוביץ' והוא ידע עלינו הכל. הוא סיפר לנו שבארה"ב, 80% אחוז מהתפקיד זה יחסים עם שחקנים, ו-20% זה כדורסל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully