וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו הודיע לראשי אל נאסר: אשחק בערב הסעודית עד הפרישה

אחרי עוד צמד, הפורטוגלי הלוהט חוזר ליהנות מכדורגל, מאושר מהחיבוק שהוא מקבל מהאוהדים והקבוצה, ושוב עוקץ את המבקרים: "אמרו שאני גמור, הוכחתי שזה לא נכון. יש לי עוד המון מה לתת"

תיקתקנו, 22.9/ספורט1

הפתיחה של כריסטיאנו רונאלדו בערב הסעודית הייתה מגומגמת ומקרטעת, אבל כעת נראה שהכוכב הפורטוגלי עלה על דרך המלך. עד כמה הוא מאושר בקבוצתו החדשה? לפי דיווחים בסעודיה, אחרי הניצחון 3:4 אמש (שישי) על אל אהלי בו כבש צמד נהדר, רונאלדו פנה לראשי אל נאסר שהוא מתכוון לשחק במועדון עד הפרישה, ולא יעזוב לאף קבוצה אחרת.

רונאלדו חתם בדצמבר האחרון על חוזה עתק עד קיץ 2025 באל נאסר, ובגיל 38 נראה שהוא מוכן להתחייב על כך שזו תהיה הקבוצה האחרונה בקריירה שלו.

"עדיין יש לי המון מה לתת. אני עדיין אוהב כדורגל כמו שאהבתי אותו כשהייתי צעיר. אני עדיין אוהב לכבוש בדיוק כמו שאהבתי לעשות את זה כשהייתי צעיר. אני עדיין מאוד אוהב לנצח...אומרים שאני גמור, אבל אני מוכיח שוב ושוב שזה לא נכון", אמר רונאלדו בסיום המשחק אתמול, אחרי שחגג דקות ארוכות עם אוהדי אל נאסר ביציעים. "היה משחק מבדר ומהנה, ואני ממשיך ליהנות בסעודיה. זו מדינה מופלאה, ולסעודים מגיע כל הטוב שבעולם. אני לאט לאט הופך להיות אחד מהם".

צפו בשער הראשון של רונאלדו

צפו בשער השני של רונאלדו

התמונות מוכיחות: רונאלדו חזר להיות מאושר

הדברים של רונאלדו מגיעים גם על רקע הריאיון האחרון של אולה גונאר סולשיאר, מאמנו לשעבר במנצ'סטר יוניייטד, שאמר ש"בדיעבד, להחזיר את רונאלדו למועדון היה טעות".

רונאלדו עלה לראש טבלת המבקיעים של הליגה הסעודית עם 9 כיבושים עד כה, ונמצא בכושר מצוין. בסך הכל, מתחילת השנה הוא כבש 33 שערים והיה מעורב ישירות ב-40 שערים כולל בישולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully