וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת בגביע ווינר: ירושלים נכנסת למפעל ופוגשת את האקס המבטיח

רבע גמר גביע ווינר (21:00): אחרי ההפסד בגמר טורניר תל אביב, וללא כריס ג'ונסון וקאדין קרינגטון שלא נרשמו, תארח הפועל ירושלים את הפועל באר שבע שנראית טוב בהכנה עם גלעד לוי

תיקתקנו, 22.9/ספורט1

משחקי רבע גמר גביע ווינר יימשכו מחר (שבת, 21:00) בהתמודדות בין הפועל ירושלים להפועל באר שבע. הקבוצה מהבירה תפתח במשחק זה את הופעותיה במפעל לעונה זו, ואילו באר שבע עברה בתחילת השבוע את הפועל אילת במשחק שנערך בדימונה. המנצחת תפגוש ברביעי הקרוב את הפועל חולון בחצי הגמר.

אחרי מחנה אימון ארוך בבלגרד חזרה הפועל ירושלים בשבוע שעבר ארצה וקיימה טורניר הכנה בתל אביב עם הפועל תל אביב, פרומיתאס וססארי. הקבוצה של אלכסנדר דז'יקיץ' גברה על ססארי בתום הארכה בחצי הגמר והפסידה להפועל תל אביב בגמר, ותקווה לתוצאה טובה יותר במשחקי גביע ווינר, בדרך אולי לתואר הראשון שלה העונה. בירושלים בחרו לא להלביש למשחק את כריס ג'ונסון וקאדין קרינגטון, שעשוי לא להירשם בתחילת העונה בליגה בשל נושא האזרחות שלו. הסגל של ירושלים למשחקי הליגה כולל תשעה שחקנים בכירים בלבד נכון לעכשיו.

שחקן הפועל באר שבע גלעד לוי עם ליאור ליובין. לירון מולדובן
יראה את היכולות מול הקבוצה אליה הוא שייך? גלעד לוי/לירון מולדובן

בהפועל באר שבע מרוצים מהיכולת שמפגינה הקבוצה מתחילת ההכנה. הקבוצה של ליאור ליובין שמרה על רוב הסגל הישראלי שלה מהעונה שעברה, וצירפה לרוטציה את גלעד לוי מהפועל ירושלים בהשאלה, כשעד כה הסנטר הענק מפגין יכולת גבוהה מאוד. גם הזרים של ליובין נראים טוב, ובאר שבע רשמה למשחק את קריס בנקסטון שלא שיחק במשחקים האחרונים בשל פציעה. בקבוצה רואים במשחק הזדמנות לבחון את האיכות שלהם מול אחת הגדולות, לראשונה העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully