וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנור סולומון: "יותר ישראלים הפכו לאוהדי טוטנהאם מאז שהגעתי"

שחקן הכנף השיב לשאלות הגולשים: ההטעייה ללוק שואו שהפכה לויראלית, הכינוי ששרד את המעבר מפולהאם ולמה הוא כבר "מרגיש בבית"?

תיקתקנו, 22.9/ספורט1

מנור סולומון ממשיך להרוויח נקודות זכות אצל אוהדי טוטנהאם. הערב (שישי) פורסם ריאיון קצר עם סולומון בערוץ היוטיוב של המועדון, בו שחקן הכנף שבישל פעמיים במשחק הליגה האחרון של הקבוצה, השיב לשאלות הגולשים.

"אני כבר מרגיש בבית בקבוצה, כי קבלת הפנים שלי הייתה נפלאה. קיבלו אותי יפה מאוד, והאווירה במשחק מול יונייטד הייתה אדירה. אני מחכה לשחק שוב עבור הקהל הזה", אמר סולומון.

סולומון התייחס גם להטעייה שעשה ללוק שואו בהופעת הבכורה שלו במדי הקבוצה, וסיפר: "זה בסך הכל היה אינסטינקט. כשעושים דריבל מול שחקן שמפעיל עליך לחץ, אתה קודם כל מנסה להתחמק ממנו. אני מקווה שאוכל להראות עוד הרבה מהלכים כאלה בעתיד".

יונג מין סון לצד מנור סולומון עוד שער של טוטנהאם. רויטרס
התאקלם במהירות. סולומון עם סון/רויטרס

סולומון סיפר ש"מאז שעברתי לטוטנהאם, יותר ישראלים אוהדים את המועדון. גם לפני שחתמתי היו למועדון הרבה אוהדים בישראל, אבל אני בטוח שעכשיו זה אפילו יותר. בכל פעם שאני חוזר לישראל אני מקבל תמיכה גדולה, כי הישראלים אנשים חמים מאוד".

על הכינוי "פיקאצ'ו" שהודבק לו אמר: "זה התחיל בעונה שעברה בפולהאם. קראו לי ככה כי אני מהיר עם הכדור, ולכן מזכיר את פיקאצ'ו. לא אכפת לי מהכינוי הזה, זה כינוי מצחיק וחביב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully