וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב בתגובה לפנייה ממכבי: "אנחנו לא הכתובת"

22.9.2023 / 17:08

אחרי החלטת הצהובים לא למשוך את הכרטיסים שהוקצו להם לדרבי, האדומים מגיבים: "המשטרה קבעה את סידורי האבטחה והושבת הקהלים. התרענו על סכנה ממשית לבאי הדרבי"

תקציר: הפועל באר שבע - הפועל תל אביב 0:0/ספורט1

הסערה סביב סידור ההושבה בדרבי התל אביבי נמשכת. אחרי שמכבי תל אביב הודיעה כי לא תמשוך את הכרטיסים שהוקצו לה למשחק מחשש לשלום אוהדיה שאמורים לשבת בסמוך לאוהדי הפועל תל אביב, שיגרו היום (שישי) אדומים מכתב תגובה.

לטענתה של הפועל תל אביב, האחראית לסידורי האבטחה וההושבה היא משטרת ישראל. הנכתב נשלח לכל הגורמים הרלוונטיים, כולל מנכ"ל מכבי תל אביב בן מנספורד, יו"ר המנהלת ארז כלפון, יו"ר ההתאחדות שינו זוארץ ושר הספורט מיקי זוהר.

"במהלך השבועות האחרונים, מועדון הכדורגל הפועל תל אביב הגיש לבית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל ארבע פניות שונות, לרבות מכתב ממפקדי משטרת ישראל, המתריעות על סכנה ממשית לבאי הדרבי", הסבירו במכתב. "כידוע לכל, פניותינו נדחו בזו אחר זו ע"י נשיאות בית הדין העליון. המועדון עשה כל שביכולתו בכדי לשנות את ההחלטה ולהימנע מסיטואציות כגון זו שאנו מתמודדים עמה כעת - והשתמש בכל האמצעים העומדים לרשותו, כולל ניסיונות להיעזר בגורמים הבכירים ביותר במדינה ובענף הכדורגל בפרט".

אוהדי מכבי תל אביב. דני מרון
הסערה נמשכת. אוהדי מכבי תל אביב/דני מרון

האדומים הוסיפו: "חשוב לציין כי בהערכת המצב לקראת משחק הדרבי, שהתקיימה בנוכחות כלל גורמי הביטחון, לרבות ממ"ר איילון, תנ"צ חיים בובליל, משטרת ישראל קבעה את סידורי האבטחה והושבת הקהלים באצטדיון, זאת לאחר שהבינו כי כלו כל הקיצים מהאפשרות לשנות את ההחלטה. אין ביכולתנו לשנות את החלטת המשטרה בנוגע לסידורי האבטחה ולכן, אנו לא הכתובת לבקשה שציינתם במכתבכם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully