וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עברנו סיום מתסכל ומר מאוד, הייתה הזדמנות אמיתית לטופ 10"

הנבחרת הצעירה של ישראל באליפות אירופה באופניים הייתה קרובה להישג, אבל סבלה מחוזר מזל: "הצעירים שלנו הוכיחו שהם עלו מדרגה ומסוגלים להתחרות עם הטובים בעולם", החמיא הדירקטור אביעד יזרעאל

תיקתקנו, 22.9/ספורט1

נבחרת ישראל היתה על סף השגת תוצאה יוצאת מן הכלל באליפות אירופה מתחת לגיל 23, אבל חוסר מזל קשה בסיום עלה לה באבדן ההזדמנות. קילומטרים ספורים לסוף, היו שניים מהרוכבים החזקים ביותר של הנבחרת בין קבוצת הרוכבים הקדמית שניהלה מרדף אחרי שני רוכבים, אבל דוקא אז נתקע רותם טנא אחרי רוכבים שהתרסקו לפניו, ונדב רייסברג נאלץ לעצור אחרי תקלה טכנית ולהחליף אופניים. כך הוכתר למנצח הדני הנריק פדרסן ואיוון רומרו הספרדי סיים שני.

רייסברג הודה בסיום: "התקלה הזו עלתה לי בהזדמנות ענקית לטופ 10 במירוץ אדיר. מעולם לא הרגשתי כה מאוכזב". טנא סיים במקום ה-21, יוני אבודרהם סיים אחריו (53) ורייסברג 57, כאשר כל ששת רוכבי הנבחרת סיימו את המירוץ.

רותם טנא, רוכב אופניים ישראלי. ספרינט סייקלינג, אתר רשמי
חוסר מזל. טנא מאוכזב/אתר רשמי, ספרינט סייקלינג

אביעד יזרעאל, הדירקטור של הנבחרת סיכם: "עברנו סיום מתסכל מאוד, מר מאוד, דווקא כאשר היינו על סף הישג מצויין שנבחרת ישראלית צעירה מעולם לא השיגה במירוץ אליפות אירופה. היינו ממוקמים מצויין במרדף אחרי הבריחה, עם שני הרוכבים החזקים ביותר שלנו ועם הזדמנות אמיתית לתוצאת טופ 10 , התוצאה לה פיללנו ורצינו, אבל לצערי דוקא ברגע הזה סבלנו מחוסר מזל. זה חלק ממירוצי אופניים, הגענו הנה כנבחרת, רכבנו כנבחרת אחד עבור השני ועשינו כל מה שצריך כדי לסיים כמו גדולים. אני גאה בהם. הצעירים שלנו הוכיחו שהם עלו מדרגה ומסוגלים להתחרות עם הצעירים הטובים בעולם".

  • עוד באותו נושא:
  • אופניים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully