וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זו פעם שלישית שמכבי ת"א ואוהדיה נענשים על עבירות של אחרים"

22.9.2023 / 13:17

הצהובים מתוסכלים מהמצב שנגרם להם בעקבות העונש להפועל תל אביב ומדגישים שזה לא מהלך של "תחזיקו אותנו": "צריך לשים לזה סוף"

תקציר: מכבי תל אביב - בריידאבליק 2:3/ספורט1

תסכול גדול במכבי תל אביב לנוכח המצב אליו נקלע המועדון בשל העונש שספגה הפועל תל אביב. גורם במועדון אמר בצהריים: "זו כבר פעם שלישית שמכבי תל אביב ואוהדיה נענשים על פעולות ועונשים של קבוצות אחרות. זה קרה לנו כבר פעמיים בחיפה, וכעת גם בדרבי. עונשים שניתנו לקהלים יריבים השפיעו והובילו לכך שהקהל שלנו ייפגע - בין אם זה בכמויות, בין אם זה באבטחה, בין אם זה אלימות שהופנתה כלפי הקהל שלנו. זו כבר פעם שלישית וצריך לעשות לזה סוף".

במועדון מדגישים שהם לא פעלו הבוקר כפי שפעלו על מנת לייצר מהלך של "תחזיקו אותנו". אין כאן רצון לאיים על מישהו, אלא החלטה מושכלת שהתקבלה בכובד ראש על ידי צמרת המועדון לאור הנסיבות ובעיקר בשל החשש שהביעה המשטרה בפנייה לבית הדין העליון, לפיו מדובר במשחק מאוד נפיץ והסמיכות של הקהלים השרופים עלולה להביא לאלימות חסרת תקדים.

אוהדי הפועל תל אביב. מאור אלקסלסי
הצהובים נענשים על מעשי היריבה? אוהדי הפועל תל אביב/מאור אלקסלסי

במכבי תל אביב שלמים עם ההחלטה שלהם, אבל כפי שכבר פורסם כאן נתנו פתח למרות שספק אם אפשר יהיה למלא את מה שמכבי תל אביב מבקשת על מנת שהיא תבטל את החלטתה לא למשוך את הכרטיסים לדרבי.

כזכור, הפועל תל אביב ספגה עונש של סגירת יציעים 4-5 לדרבי, ובבית הדין לא הסכימו לדחות את העונש למשחק הביתי שאחרי הדרבי. בעקבות העברת אותם אוהדים ליציעים אחרים נוצרה סמיכות עם המקומות שבהם היו אמורים לשבת אוהדי מכבי תל אביב, מה שהגביר את החשש מהתלקחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully