וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אודגור חתם על חוזה חדש בארסנל: "מצאתי מקום לקרוא לו הבית שלי"

הקפטן הפך למשתכר הבכיר של התותחנים עם חוזה עד 2028: "החלטה קלה, רציתי בית קבוע ומקום שאוכל להשתקע בו"

תקציר: אברטון - ארסנל 1:0/ספורט 1

אחרי שמונה לקפטן ארסנל בתחילת העונה, מרטין אודגור שוב תוגמל על ידי המועדון. סגנית אלופת אנגליה הודיעה היום (שישי) כי הנורבגי חתם על חוזה ארוך טווח, ובאנגליה דווח כי ההסכם הוא עד 2028 ובמסגרתו יהפוך הקשר למשתכר הבכיר במועדון. השיחות החלו כבר בחודש מאי, כאשר בתקופה הזו אודגור דחה התעניינות בו מיעדים אחרים.

"חתימה על חוזה חדש הייתה החלטה קלה מהרבה סיבות", אמר אודגור בן ה-25, "אנחנו עושים משהו מיוחד כמועדון ואני רוצה להיות חלק מזה, אני נרגש מהעתיד לבוא. מצאתי מקום שאני יכול להשתקע בו ולקרוא לו הבית שלי".

בסרטון שפרסמו התותחנים על החתמת אודגור, הנורבגי סיפר כי למרות ש"חי את החלום" בתחילת הקריירה ונדד בין קבוצות ומדינות, כולל ריאל מדריד, הוא בתוך תוכו רצה מקום שיוכל להשתקע בו: "רציתי בית קבוע ומקום שארגיש שייך בו. עם ארסנל זה מעבר לזה, זו משפחת כדורגל".

אודגור הושאל תחילה מריאל מדריד לארסנל בינואר 2021, וכעבור חצי שנה נרכש על ידי התותחנים. יש לו 27 שערים ו-15 בישולים ב-112 הופעות במדים האדומים. המהלך הזה מצטרף לאלה שביצעה הקבוצה בעונה שעברה, כאשר האריכה את החוזים של שותפיו להתקפה בוקאיו סאקה וגבריאל מרטינלי עד 2027.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully