וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבה לפודיום: תמנע נלסון לוי זכתה במדליית ארד בגרנד סלאם באקו

כחצי שנה אחרי שסיימה במקום השלישי בתל אביב, הג'ודאית (עד 57 ק"ג) עם הישג נוסף והפעם באזרבייג'ן. פליקר וראשוני הודחו בבית הניחומים

תיקתקנו, 22.9/ספורט1

גרנד סלאם באקו היוקרתי יצא לדרך הבוקר (שישי) והמשלחת הישראלית כבר קטפה את המדליה הראשונה שלה. מי שאחראית לכך היא תמנע נלסון לוי, שדרך בית הניחומים זכתה במדליית ארד וחזרה לפודיום כחצי שנה מאז שלקחה מדליית ארד גם בתחרות בתל אביב בפברואר האחרון.

בסך הכל 13 ישראלים ישתתפו בתחרות בשלושת הימים הקרובים והראשונים לעשות זאת היו שירה ראשוני, תמר מלכה, אריאל שולמן, ליאור רפאלוב וטל פליקר שכולם סיימו את דרכם מבלי לזכות, בעוד נלסון לוי זכתה במדליה.

נלסון לוי (עד 57 ק"ג) החלה את דרכה בסיבוב השני ופתחה את התחרות בהצלחה עם איפון מוצלח על חייבה המקומית. בסיבוב השלישי הישראלית ניצחה את הבוסנית סמארדזיץ' והעפילה לרבע הגמר, אבל לא הייתה יכולה מול הרוסייה קורבונמאמדובה. בבית הניחומים ניצחה נלסון לוי את הפורטוגלית מונטיירו ובקרב על הארד הכניעה את בוקורט בת ה-22 - הטורקיה הובילה בזכות ווזארי מוצלח ותוך זמן קצר השופט על המזרן פסק לזכותה איפון לאור תרגיל נוסף בו חשב שהפילה את נלסון לוי על הגב, אלא שצפייה במסך הובילה את שאר השופטים להפוך את ההחלטה, האיפון נרשם לזכות הישראלית והיא זו שלקחה את המדליה בסופו של דבר ובתום דקה דרמטית.

תמנע נלסון לוי עם מדליית הארד בגרנד סלאם תל אביב. דני מרון, באדיבות איגוד הג’ודו בישראל, אתר רשמי
מדליית ארד נוספת. נלסון לוי בתל אביב בפברואר/אתר רשמי, דני מרון, באדיבות איגוד הג’ודו בישראל

בקטגווריית המשקל עד 60 ק"ג בגברים, שולמן נכנע באיפון לסאליח אילדיז הטורקי שניות ספורות לפני תום הזמן החוקי של הקרב והודח בסיבוב השני, אחרי שניצח תחילה את ג'יימה זאהרה המלטזי. רפאלוב נכנע כבר בסיבוב הראשון לאלייב האזרי.

לעומתם, טל פליקר (עד 66 ק"ג) העפיל כבר לרבע הגמר בזכות ניצחונות על פשאייב האזרי, גובר הצרפתי ואיזבורנאו המולדבי, אבל בקרב על חצי הגמר נכנע לאמומאלי ההונגרי באיפון ונשר לבית הניחומים, שם הפסיד לטילובוב האוזבקי בעקבות צבירת עונשים וסיים את דרכו.

ובחזרה לנשים. שירה ראשוני (עד 48 ק"ג) החלה את דרכה היישר מהסיבוב השני ובקרב הראשון שלה גברה על אריקה לאסו הקולומביאנית עם ווזארי, אך לאחר מכן נכנעה לאיטלקיה סקוטו ונשרה לבית הניחומים ששם הודחה על ידי גיליאזובה הרוסית. עוד באותה הקטגוריה, מלכה הפסידה לאלייבה האזרית והודחה בסיבוב הראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully