וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פציעה מדאיגה ליהלום של ברצלונה, כמה יעלה לרכוש את פליקס וקאנסלו?

ויטור רוקה בן ה-18 המושאל לליגה הברזילאית סובב את ברכו ופונה על אלונקה. הסכומים הדרושים לרכישת הפורטוגלים בתום השאלתם נחשפו

"מחוץ לקווים", 21.9/עריכת וידאו: זיו שטיינר

ברצלונה נמצאת בתקופה נהדרת עם שני ניצחונות 0:5 רצופים - על בטיס בליגה ועל אנטוורפן בליגת האלופות - אך הלילה (בין חמישי לשישי) היא קיבלה בשורה מדאיגה דווקא מהצד השני של הגלובוס. ויטור רוקה, החלוץ הברזילאי בן ה-18 שנרכש בקיץ האחרון והושאל, סובב את ברכו במשחקה של אתלטיקו פרנאנסה ונאנבק מכאבים לפני שהוחלף.

החלוץ שהושאל בחזרה לקבוצתו הנוכחית ספג תיקול בדקה השביעית של משחק הליגה מול אינטרנסיונאל, נותר על המגרש במשך מספר דקות ופונה על אלונקה בדמעות. לאחר מכן הצליחו להושיבו על הספסל לצורך קבלת טיפול, ובדיקות שייערכו היום יקבעו את משך ההיעדרות.

רוקה נרכש ב-40 מיליון יורו והתכנון מלכתחילה היה להביאו לקטאלוניה בינואר הקרוב או בקיץ הבא, כאשר חומרת הפציעה עלולה להשפיע על התוכניות. בעונה הנוכחית יש לו 20 שערים ושמונה בישולים ב-42 הופעות במדי הקבוצה מדרום ברזיל.

הפציעה של ויטור רוקה

בעניין אחר, בברצלונה קיבלו את הדרישות מקבוצות האם הרלוונטיות בנוגע למחיר שיידרש כדי לרכוש את ז'ואאו פליקס וז'ואאו קאנסלו בתום תקופת ההשאלה. שני הפורטוגלים פתחו בצורה נהדרת את הקדנציה באלופת ספרד, ולפי "מונדו דפורטיבו" במועדון כבר גיששו עם אתלטיקו מדריד ומנצ'סטר סיטי בנוגע לרכישתם בסיום העונה.

למרות שלא נראה כי הוא בתוכניות של הקולצ'ונרוס לעתיד, אתלטיקו מדריד צפויה לדרוש כ-80 מיליון יורו מברצלונה עבור פליקס. רק לאחרונה הפורטוגלי בן ה-23 ביקר את הסגנון של מאמנו לשעבר דייגו סימאונה, אך יש לזכור כי במסגרת ההשאלה לברצלונה חוזהו בבירת ספרד הוארך עד 2029.

מנגד, מנצ'סטר סיטי תדרוש הרבה פחות עבור קאנסלו - כ-25 מיליון יורו. על אף שהוא נחשב לאחד המגנים הטובים בעולם בשנים האחרונות, הפורטוגלי כבר לא נמצא בתוכניות של פפ גווארדיולה והסיטיזנס עשויים לדרוש בונוסים שונים על זכייה שלו בתארים על הבלאוגרנה במסגרת עסקה עתידית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully