וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובי קין: "הרגשנו יותר מדי בנוח". דור פרץ: "זה לא מספיק טוב"

עודכן לאחרונה: 22.9.2023 / 0:35

מאמן מכבי ת"א סיכם את ה-2:3 על בריידאבליק: "אם היינו מסודרים יותר, הטעויות לא היו מתרחשות". הקשר: "הורדנו את הרגל מהגז". רביבו מיהר לחתונת אחיו

תקציר: מכבי תל אביב - בריידאבליק 2:3/ספורט1

מכבי תל אביב ניצחה הערב (חמישי) 2:3 את בריידאבליק בפתיחת שלב הבתים של הקונפרנס ליג. הצהובים כבר הובילו 0:3 מהיר משער ענק של איבן מאסון (11) ושערים של ערן זהבי (25) ודן ביטון (32), אך ברגע הזה הורידו שחקניו של רובי קין רגל מהגז והאיסלנדים צימקו עם צמד של קלמינט אולסן (44, 55). לשמחת המארחת היתרון בסופו של דבר נשמר, וכעת הפנים לדרבי התל אביב - עם לא מעט נורות אזהרה, אחרי שבוע שכלל גם 1:1 מול בני ריינה. בסיום המשחק רץ רוי רביבו לחדר ההלבשה, כדי להספיק להגיע לחתונה של אחיו.

רובי קין סיכם ואמר: "פתחנו טוב, כבשנו שלושה שערים ואז הפסקנו, הרגשנו נוח מדי. ספגנו לפני השריקה למחצית ואז במחצית השנייה המשכנו ככה. ברור שלא הייתי מרוצה מהמחצית השנייה. ביצענו טעויות, אם היינו מסודרים יותר זה לא היה קורה, ספגנו שערים מטופשים. אנחנו ברי מזל שכבשנו שלושה שערים, הדבר הכי חשוב הוא לנצח ולהשיג שלוש נקודות. אמרתי לכם שאין פה משחקים קלים. תמיד טוב לנצח, זה לא היה כמו שרציתי אבל אלה עדיין שלוש נקודות".

דור פרץ הוסיף: "הרגשה טובה להתחיל עם שלוש נקודות. עם זאת, אנחנו לא יכולים לעשות את זה קשה לעצמנו - אם זה ההורדה של הרגל מהגז בדקה 35-40, לקבל גול לפני המחצית, עוד גל אחר כך. זה לא מספיק טוב. זה לא אנחנו בשום צורה. צריך לעבוד על זה. לא יודע להסביר מה היה. נמשיך להיות אגרסיבי, רגל על הגז. צריך להישאר חזקים ולשמור על הנקודות כשהן כבר נמצאות אצלנו".

ערן זהבי, מכבי תל אביב. אריאל שלום
יש עוד עבודה. זהבי/אריאל שלום
רובי קין מאמן מכבי תל אביב. אריאל שלום
סיבה לדאגה? קין/אריאל שלום
דור פרץ, מכבי תל אביב. אריאל שלום
"זה לא אנחנו בשום צורה". פרץ/אריאל שלום

משחקי מכבי תל אביב בשלב הבתים של הקונפרנס ליג

5 באוקטובר: גנט (חוץ)

26 באוקטובר: זוריה לוגנסק (בית)

9 בנובמבר: זוריה לוגנסק (חוץ)

30 בנובמבר: בריידאבליק (חוץ)

14 בדצמבר: גנט (בית)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully