וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישראלים הכריעו: מכבי ת"א גברה על הכוכב האדום בשתי הארכות

סורקין (17) ובלאט (14) בלטו בהארכה השנייה, והצהובים גברו 109:112 על הסרבים במשחק הפכפך ודרמטי. מחר: אולימפיאקוס

פינת הכדורסל, דריבל, 5.9/צילום: מערכת וואלה! עריכת וידאו: זיו שטיינר

מכבי תל אביב השיגה הערב (שישי) ניצחון שלישי מתוך ארבעה משחקים בהכנה, לאחר ששרדה מותחן וגברה 109:112 על הכוכב האדום בלגרד אחרי שתי הארכות. בונזי קולסון סיים כקלע הבולט עם 18 נקודות לצד 7 ריבאונדים, אבל מי שהכריעו את המשחק ההפכפך היו דווקא הישראלים רומן סורקין (17 נקודות) ותמיר בלאט (14 ו-6 אסיסטים) שבלטו בהארכה השנייה.

המשחק היה הפכפך לאורך כל הדרך, והצהובים פספסו הזדמנויות להכריע אותו מספר פעמים. במהלך הרבע האחרון הובילה הקבוצה של קטש ב-9 הפרש, אבל ראתה את נמניה נדוביץ' (23 נקודות) מתחמם כהרגלו בקודש מול מכבי תל אביב, וכופה כמעט במו ידיו הארכה ראשונה. בתוספת הזמן החטאות עונשין של הצהובים כמעט עלו בהפסד, אבל בסופו של דבר פעולות מכריעות של הישראלים הכריעו בתום 50 דקות.

מחר יערכו הצהובים את משחקם השני בטורניר ניקוסיה כשיפגשו את אולימפיאקוס, במה שיהיה ניסוי הכלים האחרון לפני המשחק הרשמי הראשון של העונה, משחק רבע גמר גביע ווינר מול עירוני קרית אתא.

אנטוניוס קליבלנד, מכבי תל אביב, מול לוקה מיטרוביץ', הכוכב האדום בלגרד. Pneuma Promotions, אתר רשמי
דקות לא רעות. אנטוניוס קליבלנד/אתר רשמי, Pneuma Promotions

מהלך המשחק

קטש פתח בחמישייה עם לורנזו בראון, ווייד בולדווין, בונזי קולסון, ג'ייק כהן וג'וש ניבו. כמו במשחק הקודם נגד פנאתינייקוס, גם הפעם הצהובים הרבו להחטיא מחוץ לקשת. לורנזו בראון ניסה להיכנס לקצב ללא הצלחה, והסרבים נתנו את הטון. הרבע הראשון הסתיים ב-13:20 לכוכב האדום, כשמכבי תל אביב עם 1 מ-12 בלבד מחוץ לקשת.

הרבע השני נראה טוב יותר מבחינת מכבי תל אביב. הרכב המחליפים בראשות רומן סורקין, אנטוניוס קליבלנד ותמיר בלאט הוביל ריצה וחולל מהפך, ובדקות הבאות בונזי קולסון השתלט על המשחק עם סדרת פעולות חיוביות. אלי הופ של ניבו, עוד אחד מנקודות האור של הצהובים במחצית הראשונה, קבע 38:41 לזכות מכבי תל אביב לקראת ההפסקה. לוקה מיטרוביץ' שהיה המצטיין בשורות הסרבים שוב קבע שוויון, אבל הצהובים ירדו להפסקה ביתרון קל, 43:44. בונזי קולסון הוביל את קלעי מכבי תל אביב במחצית הראשונה עם 10 נקודות, ג'וש ניבו הוסיף 8.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ווייד בולדווין, מכבי תל אביב. מתוך האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
מחצית ראשונה שקטה. בולדווין/אתר רשמי, מתוך האתר הרשמי של מכבי תל אביב

הרבע השלישי היה שקול. רוקאס גידראיטיס צלף פעמיים מחוץ לקשת והגיע ל-14 נקודות אישיות, נמניה בייליצה עלה לדקות ראשונות וקבר דאנק על הראש של רומן סורקין, אבל דקות טובות של תמיר בלאט שצלף שתי שלשות וחילק אסיסט שישי במשחק, השאירו את הצהובים ביתרון קטן. סל שדה ראשון של בולדווין במשחק חתם את הרבע השלישי ביתרון 62:63 למכבי תל אביב.

מכבי תל אביב פתחה את הרבע עם ריצת 2:10, שהעניקה לה יתרון שיא של 9 נקודות - 64:73, כשנותרו חמש דקות לסיום. איבנוביץ' הזעיק פסק זמן, ממנו יצאה הכוכב האדום עם ריצת 0:9 כשנמניה נדוביץ' מחמם את הידית. שלשה נוספת של נדוביץ' העלתה את הכוכב האדום ליתרון בדקה האחרונה, אבל סל של לורנזו בראון חצי דקה לסיום קבעה שוויון, ובזמן שנותר שתי הקבוצות החטיאו. 84:84, והמשחק הלך להארכה.

ווייד בולדווין, מכבי תל אביב. מתוך האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
התעורר בחלק השני של המשחק. בולדווין/אתר רשמי, מתוך האתר הרשמי של מכבי תל אביב

בולדווין פתח את ההארכה עם 4 נקודות רצופות, אבל נדוביץ' לא ויתר וסל של גידראיטיס העלה את הכוכב האדום ליתרון 90:91 כשנותרו שתי דקות לסיום. ג'ייק כהן קלע סל חשוב ובולדווין הוסיף עוד שתיים, אבל מכבי תל אביב בזבזה את ההזדמנויות שלה להכריע את המשחק מהקו עם החטאות של ניבו ובולדווין, והמשחק נקלע להארכה שנייה אחרי 95:95.

ההארכה השנייה עמדה בסימן תמיר בלאט ורומן סורקין. בהיעדרם של בולדווין ובראון, בלאט צלף שלשה חשובה וסורקין קלע 5 רצופות כולל שלשה משלו, שהעניקה לצהובים יתרון 100:107 שתי לתום ההארכה השנייה. אדם האנגה עוד צלף שתי שלשות שהחזירו את הכוכב האדום לעניינים וקיבל צ'אנס להשוות בהתקפה האחרונה, אבל איבד. 109:112 למכבי תל אביב בסיום.

מאמן מכבי תל אביב עודד קטש עם בונזי קולסון. Pneuma Promotions, אתר רשמי
ניצחון שלישי בארבעה משחקים בהכנה. קטש/אתר רשמי, Pneuma Promotions

סטטיסטיקה

קלעו למכבי תל אביב: בונזי קולסון 18 (7 ריבאונדים), רומן סורקין 17, ווייד בולדווין 15, ג'וש ניבו (6 ריבאונדים) ותמיר בלאט (6 אסיסטים) 14 כל אחד, לורנזו בראון 9 (7 ריבאונדים, 7 אסיסטים), אנטוניוס קליבלנד 8, ג'ון דיברתולומיאו 7, חסיאל ריברו 6, ג'ייק כהן 4. ג'יימס ווב (0 מ-4 מהשלוש) ורפי מנקו שותפו ולא קלעו.

קלעו לכוכב האדום בלגרד: נמניה נדוביץ' ולוקה מיטרוביץ' 23 כל אחד, רוקאס גידראיטיס 22, אדם האנגה 13, מרקו שימונוביץ' 9, דיאן דוידובאץ, אוגניין קוזמיץ' ומייק טובי 4 כל אחד, ברנקו לאזיץ' 3, יאגו דוס סנטוס 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully