וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצרפת התלהבו: "רן פתחה עם הצגה". בלאס: "חיכינו למשחק כזה"

ה-0:3 הנינוח על מכבי חיפה הרגיע את המתיחות עם הקהל, כובש השער המהיר בתולדות המועדון באירופה: "שמח עבור כל הקבוצה". בוריז'ו: "ערב מושלם"

תקציר: רן - מכבי חיפה 0:3/ספורט1

"כניסה רועמת - רן פתחה את העונה האירופית עם הצגה", כך התגאו ב-RMC לאחר ניצחונה הביתי של הקבוצה הצרפתית 0:3 על מכבי חיפה הערב (חמישי) במחזור הראשון של בית ו' בליגה האירופית. לודוביק בלאס כבש את השער המהיר בתולדות המועדון במפעלי אופ"א, כבר אחרי 56 שניות, וסלל את הדרך למשחק נינוח שבו אדריאן טרופר חגג שער ראשון באירופה והטורקי ברטוג יילדירים ציין את הופעתו הראשונה בהרכב עם שער בכורה.

במסיבת העיתונאים לקראת המשחק ביקש המאמן ברונו ז'נסיו מאוהדי רן לתמוך בקבוצה ולהימנע מביקורות אישיות כלפי השחקנים. כמעט 27 אלף צופים נענו לבקשתו ונהנו מערב אירופי מרשים של הקבוצה שסיימה במקום הרביעי בעונה שעברה בליג 1.

"אני שמח, בעיקר כי ראינו משחק שקט וגישה טובה מהרגע הראשון ועד לסיום", סיכם ז'נסיו. "כמובן, השער הראשון עזר לנו מאוד. הצלחנו לתקן את כל מה שדיברנו עליו אחרי המשחק מול ליל. מצאנו את התשוקה ללחוץ יחד, לרדוף אחרי היריב ולא להירגע, וגם לקחת סיכונים עם הכדור. מבחינתי, שני השערים הראשונים מסמלים את כל זה בצורה מושלמת. הרגשתי שאיבדנו את זה קצת לאחרונה כשניסינו לעשות דברים קשים יותר. אני רוצה לברך את השחקנים שהחזירו את עצמם למסלול מהר מאוד. עכשיו נצטרך לשחק כך באופן קבוע גם בליגה".

ברונו ז'נסיו מאמן רן. DAMIEN MEYER/AFP, GettyImages
מרוצה מהחזרה למסלול. ברונו ז'נסיו/GettyImages, DAMIEN MEYER/AFP

בלאס נשמע מרוצה בסיום, אחרי ארבע תוצאות תיקו רצופות בליגה שגרמו לאי-שקט: "אני שמח עבור הקבוצה כי כולנו חיכינו למשחק כזה. אני לא שואל שאלות לגבי השער שלי, אני מרגיש שתוגמלתי. עשינו דברים טובים, אבל לא הצגנו את כל היכולות שלנו".

הקפטן בנז'מן בוריז'ו: "ערב מושלם, תמיד מיוחד לשחק בגביעי אירופה. אני מרוצה מההופעה שלנו".

עוד בוואלה!

צפו בתקציר: מכבי חיפה הובסה 3:0 בידי רן בליגה האירופית

לכתבה המלאה
לודוביק בלאס שחקן רן. DAMIEN MEYER/AFP, GettyImages
שער היסטורי. לודוביק בלאס/GettyImages, DAMIEN MEYER/AFP

משחקי מכבי חיפה בשלב הבתים של הליגה האירופית:

5 באוקטובר: פנאתינייקוס (בית)

26 באוקטובר: ויאריאל (חוץ)

9 בנובמבר: ויאריאל (בית)

30 בנובמבר: רן (בית)

14 בדצמבר: פנאתינייקוס (חוץ)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully