וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי יבנה עלתה לפסגת ליגה א' דרום, מ.ס. דימונה הביסה

היבנאים ניצחו 1:2 בפתח תקוה את הפועל בקעת הירדן ועקפו את עירוני אשדוד שהפסידה בהרצליה, הפייבוריטית לעלייה חגגה ניצחון בכורה עם 0:4 על הפועל לוד

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 21.9/ספורט1

המחזור השלישי בליגה א' נפתח הערב (חמישי) עם ארבעה משחקים במחוז הדרומי, כאשר מכבי יבנה עלתה לפסגה בזכות 1:2 בפתח תקוה על הפועל בקעת הירדן ושבע נקודות במאזנה. חיים יוסף (41) ואיתי פז (49) כבשו לזכות האורחת ומנגד שקד זינדברג צימק (86) עם שער הבכורה של קבוצתו העונה והראשון שאופיר קרצו סופג.

מ.ס. דימונה, המועמדת הבכירה לעלייה שפתחה עונה עם שתי תוצאות תיקו, הביסה 0:4 בבית את העולה הפועל לוד שנותרה ללא נקודה. ירדן אבוחצירה ירה מרחוק כבר בדקה השביעית, אליאור משעלי נגח לרשת מחזור שלישי ברציפות (58), רותם יצקר נגח פנימה אחרי קרן (67) ומשעלי חיקה אותו אחרי עוד קרן והשלים צמד (89).

עירוני אשדוד, שהייתה מושלמת אחרי שני מחזורים, הפסידה הפעם 1:0 להפועל הרצליה. שלו אביטן סידר לעידן דוד ניצחון ראשון העונה (אחרי שתי תוצאות תיקו) עם שער בדקה ה-81. ירמיהו חולון, שעדיין צריכה להשלים את המשחק ממחזור הפתיחה מול הפועל מרמורק, נותרה מושלמת עם שש נקודות ועלתה למקום השלישי הודות לשער של חמאדה אגבריה (17) שקבע 0:1 בחוץ מול שמשון תל אביב. גם אדום של טל שריג (71) לא מנע 6 מ-6.

אופיר קרצו שוער מכבי יבנה מול ערן לוי שחקן מכבי קביליו יפו. אודי ציטיאט
ספג לראשונה, אבל יבנה בפסגה. אופיר קרצו/אודי ציטיאט

מחר יתקיימו שלושה משחקים נוספים בדרום ואת המחזור יחתום המפגש בין הפועל אדומים אשדוד לעירוני מודיעין במוצ"ש. כל המחזור השלישי בליגה א' צפון ייערך מחר בשעות הצהריים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully