וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל בכדורסל תהיה בועדת הניהול של יול"ב

21.9.2023 / 12:34

באסיפה הכללית של היול"ב נבחרה ליגת העל, ביחד עם הליגה האיטלקית, היוונית והליגה הבלגית-הולנדית לוועדה שתוביל את יול"ב. היו"ר שטיינברג: "כבוד עבורנו, בטוח שנצליח לפתח את הקשר עם שאר הליגות באירופה"

ליגת העל בכדורסל תהיה אחת מארבע חברות בועדת הניהול, האקזיוקטיבה, של יול"ב-ארגון הליגות האירופאיות. ישראל נבחרה לועדה באסיפה הכללית של יול"ב שהתקיימה אתמול (רביעי) בבריסל ובה נכח מנכ"ל מנהלת הליגה, שלומי פרי. עוד נבחרו לועדה- הליגה האיטלקית, הליגה היוונית והליגה הבלגית-הולנדית.

יו"ר מנהלת הליגה, ארי שטינברג אמר בתגובה: "אני מברך על הבחירה, זה כבוד עבורינו כליגה. אני בטוח שכך נצליח לפתח ולהדק את הקשר עם שאר הליגות באירופה למען שיתופי פעולה ותוכניות עתידיות ביחד".

ארי שטינברג יו"ר מנהלת הליגה. מנהלת הליגה בכדורסל, אתר רשמי
"כבוד גדול עבורנו". ארי שטינברג/אתר רשמי, מנהלת הליגה בכדורסל

"הליגות החדשות, ביחד עם נשיא יול"ב תומאס ואן דן שפיגל, יעבדו ביחד באופן צמוד כדי להוביל את יול"ב בעתיד", נכתב בהודעת הארגון וואן דר שפיגל הוסיף: "אני רוצה להודות לכל הליגות על השתתפותן באסיפה. הוועד המנהל החדש הוא שונה ודינמי כמו הכדורסל האירופי ואנחנו מחכים לעונה המרגשת. יול"ב תדאג להיות חלק חשוב בנוף הכדורסל האירופי בניסיון להבטיח גדילה ולשמור על רמה גבוהה של משחק הכדורסל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully