וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס: "תומא עבר לטיפול ההנהלה. הוא לא בתכניות שלי"

21.9.2023 / 10:15

מאמן בית"ר התייחס לעתידו של הקשר לקראת ריינה (שבת, 20:00, ספורט2): "השיחות יימשכו". בן ביטון: "לא חוויתי טירוף כזה באף מועדון"

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל חדרה 0:2/ספורט1

אחרי שמחקה את המינוס ועלתה למאזן חיובי, בית"ר ירושלים רוצה להמשיך את המומנטום. מחרתיים (שבת, 20:00, ספורט2) תתארח בית"ר אצל בני ריינה בתקווה להשיג ניצחון שלישי ברציפות, ולקראת המשחק התראיינו יוסי אבוקסיס ובן ביטון במסיבת עיתונאים.

יוסי אבוקסיס אמר על חלון ההעברות: "לאורך כל התקופה האחרונה התחזקנו. אני די מרוצה מהסגל שלנו, יש לנו תחרות על ההרכב, יש שחקנים שצריכים לעשות את העבודה ולהמשיך קדימה".

על שחקנים כמו אדי גוטליב וטימו מוזי שבדקו אפשרות לעזוב ונשארו בסופו של דבר: "הכדורגל בישראל נזיל. שני משחקים אתה לא משחק, וכבר קופצים למסקנות. העונה ארוכה, יש שחקנים שרצו להשתחרר ובדקו אופציות, אבל אני מרוצה ממי שנשאר כי תהיה תחרות על ההרכב. יכול להיות שבעוד כמה ימים ההרכב ייראה אחרת".

על טרזייה תומא: "תומא עבר לטיפול ההנהלה שלנו, היו שיחות והוא היה אמור לטוס לראות את הילדה שלו שנולדה. הוא ימשיך בשיחות עם ההנהלה שלנו, כרגע הוא לא בתכניות שלנו".

טרזייה תומא, שחקן בית"ר ירושלים. דני מרון
אבוקסיס לא בונה עליו. טרזייה תומא/דני מרון

על הכדורגל ה"שמח" של בית"ר עד כה העונה: "אנחנו לא רוצים להיות קבוצה שמחה, אנחנו רוצים להיות קבוצה מנצחת. אנחנו רוצים תוצאות טובות ורוצים גם לשחק כדורגל טוב. יש אנרגיות טובות במועדון, גם של הקהל וגם מסביב. אנחנו רוצים להמשיך את זה, לרוב כדורגל טוב וניצחונות מגיעים יחד, אבל לא תמיד. יש משחקים שנצטרך לקחת עם אופי".

בן ביטון הוסיף: "בהתחלה המעבר היה טעון מהפועל תל אביב, אבל מהשנייה הראשונה אני מרגיש פה טוב. קיבלו אותי בצורה מדהימה, גם הקהל תמך, כמעט כולו. מבחינה אישית אני מרגיש מצוין. מבחינה קבוצתית ברור שיש כאן שחקנים איכותיים מאוד, אבל אנחנו לאט לאט מכירים אחד את השני, מתגבשים ומקבלים כיוון. בית"ר תמיד שואפת למעלה, אבל לא כדאי להציב מטרות כבר עכשיו".

על האווירה המיוחדת במועדון: "לשמחתי הייתי כל הקריירה שלי במועדונים גדולים עם לחץ, אבל בית"ר זה משהו אחר מבחינה תקשורתית, רשתות חברתיות, קהל. הטירוף סביב המועדון הוא משהו שלא חוויתי באף מועדון אחר, במיוחד כשיש ציפיות להצלחה. זה הכיף במקצוע שלנו, מי שלא רוצה להתמודד עם הלחץ, כנראה שהוא לא במקום הנכון".

על אדי גוטליב: "יכול להיות שהמעבר היה לו פחות חלק משלי. אולי הוא לא עשה הכנה כמו שאני עשיתי, אבל הוא סופר-מקצוען וכשהוא יחזור מהפציעה הוא יהיה טוטאלי עבור המועדון. כשהקבוצה תצטרך אותו, הוא יהיה שם. הוא אישיות מדהימה בחדר ההלבשה ושחקן מצוין, אני בטוח שהוא יתרום הרבה העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully