וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשורה לאוהדי הכדורגל: YES, פרטנר וסלקום ישדרו את ליגת העל בסלולר

עודכן לאחרונה: 21.9.2023 / 13:54

אחרי שנים ארוכות בהן ניתן היה לצפות במשחקים רק במסך הטלוויזיה, החברות יציעו חבילות עם ערוצים חדשים מותאמים למובייל

קבוצת התקשורת "פרטנר" משיקה היום לראשונה בישראל חבילת ספורט חדשה של "צ'רלטון" - גם לצפייה דרך הסלולר והטאבלט. זוהי בשורה גדולה לאוהדי הכדורגל בישראל, שצפו עד היום במשחקים במסכי הטלוויזיה בלבד. חבילת הספורט כוללת את ארבעת ערוצי ספורט 1 המשודרים כיום בטלוויזיה, ובנוסף שני ערוצים חדשים מותאמים למובייל. שני הערוצים החדשים, הנקראים ספורט TO GO, ישדרו מבחר ממשחקי ליגת העל הישראלית, כאשר המשחקים הראשונים יחלו ב-23 בספטמבר.

ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב לצד פייר קורנו שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
בקרוב תוכלו לצפות בהם גם בסלולר. זהבי וקורנו/מאור אלקסלסי

הצפייה תתאפשר דרך אפליקציית פרטנר TV לניידים וטאבלטים. ניתן להצטרף לחבילה דרך השלט באפיקים 505 ו-506, דרך נציגי השירות או דרך אתר פרטנר. עלות החבילה הכוללת את ארבעת ערוצי ספורט 1 ובנוסף שני ערוצי TO GO הינה בתשלום של 89 ש"ח לחודש. חבילת ספורט 1 ללא ערוצי TO GO הינה בתשלום של 79 ש"ח לחודש. גילוי נאות: וואלה! ספורט נמצאת תחת בעלות משותפת של קבוצת "צ'רלטון".

במקביל, חברת YES הודיעה על הסכם דומה. החברה חתמה על הסכם עם חברת צ'רלטון ותאפשר לללקוחותיה המנויים לחבילת ספורט 1, לצפות במשחקי ליגת העל בכדורגל דרך המובייל בעלות של 10 שקלים לחודש. לצורך כך הקימה yes 2 ערוצים ייעודיים במובייל- ספורט TOGO 1 - אפיק 500 וספורט TOGO 2 - אפיק 501. השירות תקף גם ללקוחות STINGTV.

הערוצים ישדרו את משחקי ליגת העל בכדורגל המשודרים בערוצי צ'רלטון (חבילת ספורט 1). בימים בהם יהיו משחקים בשעות מקבילות, ישודרו משחקים ב-2 הערוצים במקביל.

גם חברת "סלקום" הודיעה על הסדר לצפייה במשחקי ליגת העל בסלולר. הצפייה תתאפשר דרך אפליקציית סלקום TV למכשירים ניידים בערוצים 69 ו-70. חבילת צ'רלטון הרגילה עם ארבעת ערוצי ספורט 1 עולה 79 ש"ח לחודש. תוספת ערוצי הסלולר הינה 10 ש"ח לחודש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully