וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לופס צפוי להחמיץ את הפועל פתח תקוה. עומאר נחת ועובר בדיקות

עודכן לאחרונה: 21.9.2023 / 12:58

המגן המריא לפורטוגל כדי לשהות לצד אשתו שילדה, הראל שלום עשוי לפתוח במקומו. הקשר ההולנדי לקראת חתימה, אלמוג ישנה עמדה?

תקציר: הפועל באר שבע - הפועל תל אביב 0:0/ספורט1

בהפועל באר שבע מרוצים מיום ההעברות האחרון, אם כי היו מרגישים עוד יותר טוב לו היו מצרפים גם מגן ימני. המו"מ שהתנהל מול הפועל ירושלים על אלוז' יאו לא הבשיל לעסקה, אבל להפועל באר שבע יש מספיק אופציות לעמדת המגן הימני אחרי עזיבת שגיב יחזקאל. לאליניב ברדה יש את יוני סטויאנוב ואיאד אבו עביד, וגם ניב פליטר יקבל הזדמנות.

צירופו של אילון אלמוג יוסיף לתחרות על העמדות הקדמיות ובהפועל באר שבע משוכנעים שקיבלו את אחד השחקנים עם טווח ההתקדמות הכי גדול בארץ. אלמוג ינוסה בהפועל באר שבע כחלוץ ולא כשחקן כנף שמאל, תפקיד שמילא במכבי תל אביב.

אילון אלמוג, הפועל באר שבע. מתוך האתר הרשמי של הפועל באר שבע, אתר רשמי
קבוצה חדשה, תפקיד חדש. אילון אלמוג/אתר רשמי, מתוך האתר הרשמי של הפועל באר שבע

הפרידות מחאתם עבד אלחמיד ואדריאן פאון שיחררו תקציבים כאשר השאלת הרומני לבני סכנין, גם מפנה מקום לזר שאמור להתמלא עם הגעתו הצפויה הבוקר של הקשר ההולנדי-מרוקאי אימראן אולד עומאר. הקשר שמשחק בעמדה מספר 10 מתחת לחלוץ, אמור להירשם כשחקן חופשי וכל ההליך הפרוצדוראלי אמור להיות מושלם בקרוב. בשעות הצהריים נחת עומאר בישראל והוא עובר בדיקות רפואיות לקראת חתימה.

עוד בבאר שבע: הלדר לופס צפוי להחמיץ את המשחק מול הפועל פתח תקווה בשבת. הפורטוגלי המריא היום לשהות לצד רעייתו שילדה בפורטוגל וקרוב לוודאי שלא יחזור ארצה עד המשחק בשבת. מי שאמור להחליפו הוא הראל שלום שכבר פתח העונה בעמדת המגן השמאלי והותיר רושם טוב. כזכור שלום צורף לקבוצה הקיץ מהפועל ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully