וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שהוחתם ברגע האחרון: ארון לייה איסקה עשוי להיכלל בסגל חדרה בשבת

עודכן לאחרונה: 21.9.2023 / 11:22

להחתמתו של לייה איסקה קדמה דרמה של ממש, אך לשמחתה של חדרה החלוץ חתם, נמצא בכושר טוב ועשוי לשחק כבר מול הפועל חיפה. איך בוראר קשור לעסקה והבעיה במדפסת שכמעט הכשילה אותה. מאחורי הקלעים

הפועל חדרה הצליחה לצרף אמש, ממש על סף סגירת חלון ההעברות, את החלוץ הבלגי ארון לייה איסקה, שחתם על חוזה לעונה אחת. להחתמתו של לייה איסקה, שהגיע מבארנסלי האנגלית, קדמה דרמה של ממש. החלוץ שהגיע ביום שלישי לישראל, התחרט תחילה והודיע לאנשי המועדון כי למרות הסיכום עמו, הוא מעדיף שלא לחתום על החוזה שהוצע לו.

אתמול וכפי שפורסם בוואלה! ספורט, החלו בחדרה בניסיונות מחודשים להחתמתו של החלוץ. בסביבות השעה 12 בצהריים, כשנותרו מספר שעות ספורות לסגירת החלון ולאחר שבחדרה לא הצליחו למצוא חלוץ זר אחר, התברר לראשי המועדון כי החלוץ הבלגי עדיין בישראל ולא חזר לאנגליה כפי שאמר. הבעלים יקיר שוורץ יצר קשר עם סוכנו של לייה איסקה והחל במסע שיכנועים כבד, כדי לגרום לחלוץ לשקול שוב את הישארותו בישראל. אחרי מרתון של שיחות טלפוניות, שוכנעו הסוכן האנגלי, החלוץ והסוכן הישראלי רועי הרוש, שמייצג גם את הקשר סמי בוראר, להגיע למתחם האימונים בחדרה כדי לדון בהצעה המחודשת שניתנה לו.

ארון לייה איסקה חלוץ בארנסלי. Marc Atkins, GettyImages
הברקה של הרגע האחרון. ארון לייה איסקה/GettyImages, Marc Atkins

החלוץ וסוכניו הגיעו למתחם לקראת השעה 15:30, כאשר אנשי המועדון, ביניהם גם המאמן ניסו אביטן, היו סקפטיים מאוד בשל הזמן הקצר שעוד נותר עד סגירת החלון. בחדרה מסתבר הודיעו לכל הגורמים הרלוונטיים, כולל עורך הדין של הקבוצה והמזכירה להישאר בכוננות במשרדים, כדי שאם תיווצר אפשרות להחתמה של הרגע האחרון, כולם יהיו זמינים וכך היה.

מהרגע שלייה איסקה וסוכניו הגיעו למתחם, החל מרתון שיחות עם ראשי בארנסלי, שלקחו על עצמם תשלום של מרבית שכרו השנתי של הבלגי, שנאמד בכ-350 אלף יורו לעונה, והחלה תחלופת טיוטות חוזה ונספחים כאלה ואחרים לחוזה. בשלב מסויים לקראת השעה 17:00, נראה היה שהאנגלים חוזרים בהם מההסכם אך בחדרה לא ויתרו והשיחות נמשכו.

יש לציין שיום קודם לכן כבר עשה החלוץ הבלגי סיור בחדרה ואף בדק מספר דירות שהוצעו לו בנוסף למסגרות חינוך עבור שני ילדיו, כך שגם התשתית הזאת כבר היתה מוכנה. אחרי מספר שיחות ומיילים שהוחלפו, נשלח הסכם מראשי בארנסלי, שהתפרש על 15 עמודים ובו היו סעיפים רבים מאוד, הקשורים לחוזה ולהשלמת השכר והתנאים שהאנגלים התחייבו להם. אנשי חדרה יחד עם סוכניו של החלוץ, נאלצו לעבור על כל סעיף, תיקנו מה שהיה צריך והעבירו חזרה לחתימת האנגלים, דבר שעיכב מאוד את כל הסיפור, כשהזמן דוחק והדד ליין לסגירת החלון הולך ומתקרב.

יקיר שוורץ מחזיק זכויות הניהול של הפועל חדרה. שלומי גבאי
סגר עסקה ברגע האחרון. יקיר שוורץ/שלומי גבאי

בתוך כל הלחץ, כשנותרו פחות מ-40 דקות לסגירת החלון, נתקעה גם המדפסת במשרד המועדון ובחדרה כבר החלו לתלוש שערות וראו את העסקה הולכת ומתפספסת. בסופו של דבר, לאחר מאמצים גדולים של כל הצדדים המעורבים, נשלח חוזהו החתום של לייה איסקה למשרדי ההתאחדות ולבקרת התקציבים ובשעה 18:57, ממש על הבאזר, התקבלו האישורים שהחוזה נקלט ואושר והשחקן כאמור נרשם כחוק במדי המועדון.

בחדרה נשמו לרווחה והחלוץ שהוחתם גם בהמלצתו של הקשר הבלגי בוראר, שהכיר אותו עוד קודם, אמור להיות תוספת כוח משמעותית לחלק הקדמי של הקבוצה. לשמחתו של המאמן, החלוץ מגיע בכושר סביר ואחרי שעשה הכנה לעונה, כך שאם הוא יתאמן היום ומחר, הוא מתוכנן להיכלל בסגל למשחק הקרוב של חדרה נגד הפועל חיפה בשבת.

בתוך כך, הקשר רז טוויזר (24) חתם הבוקר בקבוצה וכבר ערך אימון בכורה. טוויזר, שגדל בהפועל עכו, שיחק בשנתיים האחרונות בהפועל תל אביב, איתה פתח גם את העונה הנוכחית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully