וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמנו לשעבר של פיירו: "רק אחרי שהוא יעזוב, יבינו כמה הוא טוב"

בצרפת מתמקדים בחלוץ לקראת המפגש של מכבי חיפה מול רן. מאמנו בגנגאן: "האוהדים לא מספיק מעריכים אותו, השופטים סימנו אותו"

תקציר ניצחונה הדרמטי של מכבי פתח תקוה 2:3 על מכבי חיפה/ספורט1

משחקה של מכבי חיפה הערב (חמישי, 19:45, ספורט4) מול רן בפתיחת שלב הבתים של הליגה האירופית, יהיה מעין סגירת מעגל עבור פרנזי פיירו. קצת יותר משנה עברה מאז עזב החלוץ את גנגאן הצרפתית, והערב באצטדיון רואזון פארק של רן שממוקם אף הוא בחבל ברטאן בו התגורר במשך שלוש שנים, יצפו בו מהיציע כמה מכרים וחברים מהעבר.

אחד מהם הוא סטפן דומון, מאמנו לשעבר בגנגאן, שממשיך לעקוב מקרוב אחרי ההתפתחות של החלוץ. "פרנזי חלוץ טיפוסי, הוא שחקן מהסוג שתמיד מחפש את השער, מאוד חזק, מאוד פיזי. בצרפת וכנראה שגם בישראל, לא מספיק מעריכים אותו. נראה שהאוהדים כל הזמן חושבים שהוא מסוגל ליותר, וגם השופטים סימנו אותו ומקשים עליו בגלל העליונות הפיזית שיש לו כביכול מול שחקנים אחרים. אבל בישראל כמו בצרפת, אני מניח שרק כשהוא יעבור קבוצה וילבש מדים אחרים, יבינו כמה הוא היה טוב וחיוני".

דומון מספר ש"פרנזי תמיד ידע מה הוא רוצה מעצמו, הוא עבד מאוד קשה כדי להפוך לשחקן שהוא היום. הרבה פעמים כשאני רוצה ללמד חלוצים צעירים על נחישות ומוסר עבודה, אני נותן להם אותו בתור דוגמא. הוא לא אחד שיהיה קולני מדי בחדר ההלבשה, המנהיגות שלו שקטה, ומועברת באמצעות מוסר העבודה שלו".

פרנזי פיירו, חלוץ מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
אנדרייטד? פיירו/מאור אלקסלסי

אוליבייה ג'וילייה, מאמן הכושר של פיירו בנבחרת האיטי, התראיין אף הוא ואמר: "פיירו מקצוען אמיתי על ומחוץ למגרש. היתרונות הבולטים שלו הם כוח פיזי ומיקום מצוין ליד השער. הוא עוצמתי מאוד. לפעמים צריך לקבל את זה שבמשחקים מסוימים הוא יכול להיעלם לדקות מסוימות, אבל בטווח הארוך, הוא שחקן שעושה הבדל".

פיירו צפוי לפתוח בהרכב של הירוקים אחרי שהחמיץ את משחק הליגה האחרון נגד מכבי פתח תקוה בעקבות פציעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully