וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלטיק מחפשת "מחליף לעבדה": נמניה יוביץ' עשוי להצטרף

בסקוטלנד מדווחים: הקבוצה מתוסכלת מהפציעה של הישראלי ותנסה להחתים את הקיצוני בן ה-21 שעזב את פרטיזן ויכול להגיע בהעברה חופשית. נמצא על הכוונת של מועדונים נוספים כמו ווסטהאם ואסטון וילה

תיקתקנו, 15.9/ספורט1

ליאל עבדה פתח את העונה עם המון תקוות והיה אמור להיות אחד השחקנים המובילים של סלטיק וגם של נבחרת ישראל. אלא שעבדה נפצע באימון נבחרת ישראל לפני רומניה ועלול להיעדר כארבעה חודשים. בסלטיק בנו רבות על עבדה וכעת מדווחים בסקוטלנד שהקבוצה כבר סימנה מחליף לישראלי.

חלון ההעברות באירופה אומנם נסגר, אבל על פי הדיווח אלופת סקוטלנד שוקלת להחתים את נמניה יוביץ', שחקן הכנף הסרבי בן ה-21 שעזב את פרטיזן בלגרד ונחשב לשחקן חופשי. העובדה שיוביץ' שחקן חופשי ומשחק בעמדה של עבדה עשויה לשכנע את הסקוטים ללכת על יוביץ', שאמור לתת פייט לעבדה על ההרכב.

יוביץ' נחשב לכישרון גדול בסרביה ודווח שקבוצות נוספות כמו באזל, פנרבחצ'ה ואפילו ווסטהאם ואסטון וילה מהפרמיירליג הביעו בו עניין. יוביץ' רשם 74 הופעות ליגה בקבוצה של ביברס נאתכו וכבש 10 שערים בין 2020 ל-2023.

נמניה יוביץ' פרטיזן בלגרד. GettyImages
ידחוק את עבדה? נמניה יוביץ', מימין במדי פרטיזן/GettyImages

כזכור, ברנדון רוג'רס התייחס מוקדם יותר לפציעה של הישראלי הבהיר שאין לו טענות למאמן הנבחרת אלון חזן על ההתנהלות עם עבדה: "לעולם לא אגיד למאמן לאומי איך לעשות את העבודה שלו, אלא אם הוא יתקשר אליי. אם הוא רוצה לדבר איתי או לבוא לאימון, הדלת תמיד פתוחה. אני חושב שיש המון שיתוף פעולה בין ההתאחדויות לצוותים הרפואיים במועדונים".

רוג'רס הוסיף שהצער גדול במיוחד כי עבדה כבר נרשם בסגל לליגת האלופות ואף שחקן לא יוכל להחליף אותו: "זה התסכול הגדול. היינו צריכים לחשוב על זה. בשורה התחתונה, אנחנו לא יכולים לשנות את זה. זה יהיה שיעור טוב לליאל לקראת ההמשך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully