וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגרסה חדשה ומסקרנת: הפועל חולון פותחת עונה

21.9.2023 / 7:45

רבע גמר גביע ווינר (21:15): הסגולים עם עמית שרף על הקווים, יפתחו משחקיהם במפעל נגד הפועל עפולה שעברה את גליל בשמינית הגמר. הקהל מתבקש להקדים בעקבות הופעתה של נועה קירל

משחקי רבע גמר גביע ווינר ייצאו הערב (חמישי, 21:15) לדרך בהיכל שלמה במשחק שיפגיש את הפועל חולון עם העולה החדשה הפועל עפולה. חולון, שנעצרה בעונה שעברה בחצי הגמר, תחל את דרכה במפעל במשחק הזה, ואילו עפולה עברה בשלב שמינית הגמר את הפועל גליל עליון בכפר בלום.

במנהלת הליגה קראו לקהל להגיע מוקדם משעת המשחק, כשהיכל שלמה ייפתח לקהל כבר בשעה 19:30. הסיבה לעומסים היא הופעות של נועה קירל בפארק הירקון ובמוצאי שבת.

הפועל חולון תפתח באופן רשמי את העונה שלה במשחק נגד עפולה אחרי סדרה של משחקי אימון. הסגולים איבדו במהלך ההכנה את דרו קרופורד שיפספס את פתיחת העונה, אך מי שהרשים מנגד היה אמין נואה עם יכולת גבוהה. חולון מציגה סגל ישראלי מרשים שכולל את ניב משגב, יותם חנוכי, שון דאוסון, נתנאל ארצי ושחר עמיר לצד זרים שינסו להוכיח את עצמם כמו נואה, אמד קייבר וג'סטין סמית' והוותיק סי ג'יי האריס. מי שינהל את הפרויקט בעונתו הראשונה המלאה כמאמן ראשי על הקווים הוא עמית שרף.

שון דאוסון הפועל חולון. ברני ארדוב
יוביל את הקאדר הישראלי? שון דאוסון/ברני ארדוב

עפולה תופיע גם הערב עם שלושה זרים, למרות שהחתימה הבוקר את הגארד קסיוס סטנלי (24, 1.92) שיהיה הזר הרביעי של הקבוצה וישלים את הסגל. מתחילת ההכנה מציגה עפולה נתון בולט בכל משחקיה - יכולת מרשימה בריבאונד ההתקפה, כשמי שמוביל את הנתון הזה הם שחקני הפנים הזרים טיירן דה לאטיבודייר ויאניק מוריירה. העולה החדשה תקווה לנצל את הדלילות מתחת לסל החולוני ולהציג משחק שיוכל לאיים על הסגולים ואולי לחולל הפתעה גדולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully