וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האוהדים חשבו שגלזר חתול בשק. כעת כולם רואים כמה הוא פנטסטי"

בסרביה לומדים להעריך את הישראלי, במיוחד על רקע התצוגות החלשות של שוערים אחרים כמו אונאנה ואולרייך: "הוכיח מאיזה חומר הוא קורץ על הבמה הכי גדולה"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 20.9/ספורט1

בסרביה לומדים להעריך ולהוקיר את עומרי גלזר. השוער הישראלי אמנם רשם טעות קריטית בהפסד 3:1 למנצ'סטר סיטי שלשום (שלישי), אבל מלבדה הציג יכולת מצוינת בין הקורות ורשם 13 הצלות - שיא כל הזמנים למשחק בודד בליגת האלופות. אתמול, על רקע תצוגות שוערים פחות מרשימות של אנדרה אונאנה ממנצ'סטר יונייטד וסוון אולרייך מבאיירן מינכן, הודו בתקשורת הסרבית: "הכוכב האדום זכתה, ובגדול".

"עד לפני כמה חודשים, היה נראה שמילאן בוריאן יעמוד בין הקורות של הכוכב האדום עד סוף הקריירה. המקום שלו בליבם של האוהדים היה בלתי ניתן לערעור. ואז הגיע ברק בכר, וקיבל החלטה לא פופולרית לשחרר אותו. למחרת הוא החתים את עומרי גלזר, שהתקבל בחשדנות רבה", כתבו באתר "Danas". "עבור אוהדי הכוכב האדום, גלזר היה שם אנונימי לחלוטין ולכן הם חשבו שמדובר בחתול בשק שייעלם מהר מאוד לתהומות הנשייה. הם התקשו להאמין שהכוכב האדום ויתרה על אגדה כמו בוריאן בשביל שוער לא מוכר כמו גלזר".

עומרי גלזר, שוער הכוכב האדום בלגרד. GettyImages
בחירה טובה. גלזר/GettyImages

עוד הוסיפו וכתבו: "בכר עמד איתן מול הביקורות והיו משוכנע שהביא שוער אמין וטוב. גלזר תמיד מוכן להוכיח את עצמו. חובת ההוכחה הייתה עליו לאורך כל הקריירה, והוא הבין היטב שכך זה יהיה גם במרקאנה. כבר במשחקי ההכנה אפשר היה לראות שהכוכב האדום קיבלה שוער פנטסטי ונטול פחד, שיודע לשמור על השער עם רפלקסים מהירים והצלות יפות. אתמול האוהדים נוכחו לדעת מאיזה חומר גלזר קורץ גם על הבמה הגדולה ביותר של אירופה. גלזר היה הגיבור של המחצית הראשונה, ועמד בגבורה מול אינספור ניסיונות ההבקעה של מנצ'סטר סיטי. נכון שהייתה לו גם שגיאה קריטית אחת שהעלתה את סיטי ליתרון, אבל בלעדיו היא הייתה דורסת ומביסה את הכוכב האדום הרבה לפני כן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully