וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבאיירן מינכן כבר שואלים בקול: "האם דניאל פרץ צריך לפתוח במקום אולרייך?"

אחרי שאולרייך ספג מול יונייטד שלושה שערים, חלקם "רכים", בגרמניה מבקרים את ההגנה, וגוברים הקולות שטוענים כי הגיע הזמן לחילוף בין הקורות

כתבת שרון דוידוביץ' על דניאל פרץ בבאיירן מינכן/ספורט1

באיירן מינכן גברה אתמול (רביעי) 3:4 דרמטי על מנצ'סטר יונייטד בליגת האלופות, אבל אוהדים רבים של הקבוצה זיהו שבמקביל לרביעייה הנהדרת שכבשה באיירן - הקבוצה של טוכל גם ספגה שלושה שערים. "ההגנה הפריכה של טוכל", נכתב ב"בילד" על החלק האחורי של באיירן, בעוד ב"קיקר" שלושה שחקני הגנה קיבלו את הציון הכי נמוך בקבוצה.

ייתכן שהדבר יכול לבוא כבשורה מעודדת עבור דניאל פרץ, שישב על הספסל וראה את השוער סוון אולרייך סופג שלישייה עם שערים שמבחינת האוהדים נחשבו מעט "רכים". ברשת השוו את אולרייך לאנדרה אונאנה, שוער מנצ'סטר יונייטד, שגם הוא שגה. אולרייך קיבל ב"קיקר" את הציון 3.

סוון אולרייך, שוער באיירן מינכן מול מנצ'סטר יונייטד. CHRISTOF STACHE/AFP, GettyImages
למעשה, כל ההגנה מבולבלת. אולרייך/GettyImages, CHRISTOF STACHE/AFP

אחד מחשבונות האוהדים של באיירן "MunichFanpage" (עם 26 אלף עוקבים) העלה את השאלה "האם פרץ צריך לפתוח על חשבון אולריך?", ורבים מהגולשים סבורים שהקבוצה צריכה ריענון.

"זה קצת פרדוקסלי", אמר בסיום טוכל, שלא היה על הקווים בגלל הרחקה, "כי המחצית השנייה שלנו הייתה טובה יותר מהראשונה, אבל הבראשונה ניצחנו ובשנייה הפסדנו. הניצחון הזה ייתן לנו ביטחון להמשך, אבל יש עוד הרבה עבודה.

"בכל משחק אנחנו מהווים איום על היריבה ומייצרים מצבים אבל גם היינו חשופים בפתיחה והיה לנו מזל שלא ספגנו. אנחנו לא 100 אחוז מרוצים, אבל התגובה שלנו והנחישות היו טובות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully