וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד נשים: הפועל ראשון לציון זכתה בגביע הליגה

גברה בגמר גביע הליגה ע"ש רונית שטייגר על היריבה מרמת גן 25:26 (10:13). זו השנה השנייה שהפועל זוכה במפעל ההכנה, כאשר בסוף החודש ליגת אתנה מתוכננת לצאת לדרך

מור שאול מול שיר וקרט ויעל שוהם הערב. הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד,
מור שאול מול שיר וקרט ויעל שוהם הערב/הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

התחילה מאיפה שהסתיימה: הפועל ראשון לציון חתמה את העונה שעברה עם דאבל, ועם ניצחונות במשחקי גמר האליפות וגביע המדינה על מכבי הארזים רמת גן - וכך היא ממשיכה אל תוך פתיחת העונה. אמש (רביעי) היא זוכה בתואר הראשון של העונה בכדוריד הנשים, כשהיא גוברת בגמר גביע הליגה ע"ש רונית שטייגר על היריבה מרמת גן 25:26 (10:13). זו השנה השנייה שהפועל זוכה במפעל ההכנה, כאשר בסוף החודש ליגת אתנה מתוכננת לצאת לדרך (ככל הנראה תורחב עם הצטרפות של שתי קבוצות מהליגה הלאומית).

הפועל ראשל"צ ביצעה שינוי מרכזי בקיץ, כאשר פז בן הרואה החליף על הקווים את עידן אהרונוביץ', מי שיזכה מחר להענקה כמאמן העונה בליגת אתנה. בצד האדום שמרו על מרבית סגל השחקניות מהעונה שעברה. מנגד, בהארזים רמת גן אותה ממשיך להדריך ניב ויינטרוב ביצעו לא מעט שינויים מסקרנים בסגל - והשתיים יחד עם בנות הרצליה - הן גם הפייבוריטיות המסתמנות להיאבק על תארי האליפות והגביע.

הערב, המחצית הראשונה עוד כללה מספר מהפכים, אבל נחתמה עם 10:13 לאדומות, שהתגברו על פציעה של ניצן דונאי במהלכה. בפתיחת המחצית השנייה הפועל ביססה יתרון של 5 שערים, כאשר שיר וקרט, שחקנית העונה שעברה בליגת אתנה ואקסית הארזים - העלתה אותה בשערה ה-12! ליתרון 17:23, 12 דקות לסיום. גמור? שם החלה חזרה מפתיעה של הארזים - עם יכולת טובה בשער של נעמה זליג. ג'קי אנסטסטיו ומור שאול השלימו ריצה של 0:6 - בדרך לשיווויון דרמטי - 23:23 חמש וחצי דקות לסיום. יעל שוהם ושיר וקרט החזירו את היתרון להפועל - 23:25. מור שאול עוד הורידה לפיגור שער שתי דקות לסיום, ובתוך הדקה האחרונה הייתה לה גם הזדמנות להשוות. השוערת קטרינה בנדוביץ', שהציגה משחק נהדר, עצרה - ו-וקרט חתמה משחק אדיר עם 14 שערים. 25:26 בסיום להפועל. על חודו של שער, ממש כפי שהסתיימו חלק מהמפגשים בין השתיים בעונה שעברה.

וקרט כאמור הובילה את מבקיעות הפועל עם 14 שערים. יעל שוהם עם 6 שערים, אושר כהן עם 3, קטרינה מלניק, אושרי נחום כהן ודיאנה צ'רבאקובה 1 כ"א. בנדוביץ' סיימה עם 13 עצירות. בצד של הארזים - מור שאול עם 6 שערים, אנסטסיו ושיר גבזה עם 4 כ"א, יורטה זילנסקייט 3, דוניה טאסיץ', מאי יולזרי וקרן טפליצקי עם 2 כ"א. שני לוינקינד עם שער. נעמה זליג סיימה עם 6 עצירות, ברונה קאמבוים עם 4. שפטו רון פרץ וניב שוורץ

מחר ייערך אירוע פתיחת עונת הכדוריד - כאשר ביום שישי ייצאו לדרך משחקי ליגת ווינר: האלופה מכבי ראשל"צ תארח את הפועל ר"ג, א.כ נס ציונה את הפועל ראשל"צ, א.ס רמת השרון את מכבי קרית מוצקין, מ.כ חולון את אס"א ת"א (15:00). המפגש בין בני הרצליה למכבי ת"א יחל ב-16:00, ובמוצאי שבת (20:00) מחזיקת גביע המדינה הפועל אשדוד תארח את הפועל קרית אונו - לאחר שהשתיים נאלצו להחליף היום ביתיות - בעקבות דרישת עיריית קרית אונו להכשיר את האולם המשחקים מבעוד מועד לקראת תפילות יום כיפור.

  • עוד באותו נושא:
  • כדוריד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully