וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גולת הכותרת": הערב ה"קסום" של אוסקר גלוך ורד בול זלצבורג

האוסטרים חוגגים את הניצחון המרשים בליסבון, בו הוכיחו בגרות למרות שעלו עם ההרכב הצעיר בתולדות ליגת האלופות. באוסטריה ניתחו את ההופעה ה"משופרת" של הישראלי, וגם בפורטוגל הסירו את הכובע: "בנפיקה לא הצליחה להתמודד איתו". ברשת הגיבו באופוריה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 20.9/ספורט1

לא רק בישראל קיבלו בהתרגשות את השער של אוסקר גלוך. גם באוסטריה התלהבו מאוד מהניצחון של רד בול זלצבורג, 0:2 בחוץ בפורטוגל על בנפיקה ליסבון במחזור הראשון של שלב הבתים בליגת האלופות, והקבוצה מזלצבורג יכולה להיות גאה, ובצדק, בשלוש הנקודות.

"לילה היסטורי בליסבון, איזו הופעה של הבחורים", נכתב בציוץ של החשבון הרשמי של רד בול זלצבורג, שעלתה למשחק עם הסגל הכי צעיר אי פעם בתולדות ליגת האלופות. מלבד לשחקן אחד בן 24 והשוער בן ה-27 - תשעה שחקנים מההרכב הם בגילאים 19 עד 22, ושישה מהם ערכו הופעת בכורה במפעל. "אנחנו לא כאן רק בשביל ההשתתפות", הבהירו האוסטרים בחשבון הטוויטר הרשמי שלהם.

גלוך שכבש את השער השני במשחק, קיבל מחמאות ושבחים כמו יתר חבריו לקבוצה. באתר האוסטרי "לאולה1" העניקו לגלוך ציון 3 מתוך 5, וכתבו: "היה מסוכן מספר פעמים עוד לפני השער שכבש. נהנה מעבודת הכנה אדירה של שימיץ' בגול, ולא באמת הצליח להותיר חותם על המשחק בהתקפה משום שזלצבורג תקפה בעיקר דרך האגפים. השתפר בצורה משמעותית במחצית השנייה".

אוסקר גלוך, רד בול זלצבורג, חוגג. Gualter Fatia, GettyImages
ערב גדול לילדים של זלצבורג. גלוך חוגג/GettyImages, Gualter Fatia

גם בפורטוגל הסירו את הכובע בפני גלוך וחבריו. באתר הפורטוגלי "אובזרבדור" ציינו ש"שימיץ' וקונאטה נשלחו להתקפה של זלצבורג והציגו יכולת טובה, אבל גולת הכותרת הייתה אוסקר גלוך, הקשר הישראלי המבריק. האוסטרים שלחו לחלוטין בדקות הראשונות של המשחק, כששחקני הקישור של בנפיקה מתקשים מאוד ולא מצליחים להתמודד עם שילובי ההתקפה של גלוך עם חבריו בחלק הקדמי".

מאמן זלצבורג גרהארד שטרובר לא ידע את נפשו מרוב שמחה. "קיבלנו היום כמה רגעי קסם בלתי נשכחים. ייקח זמן לעכל מה עשינו פה", אמר. "אני גאה מאוד בשחקנים שלי ששיחקו בצורה כל כך חדה וכל כך בוגרת. הם אולי הכי צעירים ביבשת, אבל הערב שיחקו כמו וותיקים. כולם עלו לדשא עם מנטליות מנצחת".

השוער אלכסנדר שלאגר שבלט בין הקורות, הוסיף: "רצינו להגיע לאצטדיון הזה ולהוכיח שיש לנו ביצים גדולות - וזה מה שעשינו. הפעלנו עליהם לחץ מהדקה הראשונה, והשערים שכבשנו היו מוצדקים. שיחקנו עם המון אומץ".

עוד בוואלה!

אוסקר גלוך כבש בבכורה בליגת האלופות, זלצבורג גברה על בנפיקה

לכתבה המלאה

כמובן שגם בישראל התלהבו מהשער ומההישג, עם התלהבות טיפוטסית ואופיינית, ואין סוף ציוצים של אופוריה ברשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully