וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא מספיק שאתה גרוע, אתה גם פוגע בי": כשמסי השפיל את ויטיניה

ב"ל'אקיפ" חשפו עימות באימון פ.ס.ז' בתחילת 2023 ובפורטוגל הוסיפו כי הקשר ביקש לעזוב בעקבותיו. ויטיניה צייץ: שקר מוחלט"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 20.9/ספורט1

רבות דובר על המתיחות וקרבות האגו שאפיינו את פריז סן ז'רמן בעונה שעברה, במה שהוביל בסופו של דבר למהפכה גדולה בקיץ שכללה פרידה מליאונל מסי, ניימאר, מרקו וראטי וסרחיו ראמוס. אחד המרוויחים מהסיטואציה הוא ויטיניה, שהפך להיות שחקן משמעותי יותר גם מבחינה התקפית אצל לואיס אנריקה, ובכתבה שפורסמה אתמול (רביעי) בל'אקיפ נטען כי היה מעורב בעימות עם מסי בתחילת 2023.

על פי הכתבה, הארגנטינאי אמר לו באימון לאחר שספג ממנו בעיטה: "לא מספיק שאתה גרוע, אתה גם פוגע בי". ב"או ז'וגו" הפורטוגלי המשיכו לעסוק בסיפור והוסיפו כי ויטיניה ביקש לעזוב את פריז בעקבות אותה "השפלה" מצד מסי, שהיה אז אחרי הזכייה במונדיאל עם נבחרת ארגנטינה. הוא שוכנע להישאר רק על ידי חברו לנבחרת דנילו פריירה.

לעניין הזה הגיב ויטיניה בציוץ בטוויטר: "אני לא רגיל להתייחס לכתבות בתקשורת, אבל הפעם אני חייב לעשות את זה. מדובר בשקר מוחלט". הקשר לא הבהיר האם ההכחשה היא בנוגע לבקשת העזיבה או לעימות עצמו.

ציוץ התגובה של ויטיניה

ויטיניה נרכש על ידי פריז סן ז'רמן ביולי 2022 מפורטו תמורת 41.5 מיליון יורו, ולמרות מקום קבוע בהרכב של כריסטוף גאלטייה, התקשה להשתלב ועבר שנה ראשונה לא פשוטה. הוא תרם שני שערים ושלושה בישולים ב-36 משחקים בליגה הצרפתית, אבל ספג לא מעט ביקורות. העונה העלה את רמתו וגם משחק בתפקיד קדמי יותר, כשבניצחון 0:2 על בורוסיה דורטמונד בליגת האלופות נבחר לאיש המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully